اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 5 آذر 1394 / کد مطلب: 10524 / نظرات: 0

فرمانده سپاه سبزوار :


بسیج سپر انقلاب و بازوی توانمند نظام اسلامی است


بسیج سپر انقلاب و بازوی توانمند نظام اسلامی است

یک مسئول:

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت : بسیج سپر انقلاب و بازوی توانمند نظام اسلامی بوده و بهترین الگو برای جوانان امروز است .
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم روز پنجشنبه در همایش بزرگ شکوه ایستادگی بسیج در سبزوار اظهار کرد: حضور بسیج در عرصه های مختلف مایه دلگرمی مسئولان و مردم است و بسیج در عرصه های جهاد اقتصادی، علمی و فرهنگی سبب شده تا دشمن نتواند به نیات شوم خود دست یابد.
وی با بیان اینکه تفکر و فرهنگ بسیجی برخاسته از فرهنگ دوران دفاع مقدس است ،ادامه داد: امروز این فرهنگ و تفکر تبدیل به قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزهای کشور شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار اضافه کرد: تشکیل گروه های مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین و وارد آوردن شکست های مختلف به دشمن صیهونیستی همه از برکت فرهنگ و تفکر بسیجی است.
وی با بیان اینکه حضور بسیجیان در عرصه های مختلف سبب سربلندی نظام و انقلاب اسلامی است،عنوان کرد: اگرامروز دشمن در میدان نبرد های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی در برابر جمهوری اسلامی ایران شکست خورده،به دلیل حضور بسیجیان در این عرصه ها می باشد .
سرهنگ مظلوم ادامه داد: هر جا که نظام خطری را احساس کرده بسیج به عنوان سپر انقلاب برای دفع خطر وارد شده و همین موضوع سبب شکست دشمنان شده است.
معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار نیز در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران خواستار ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه شد و گفت :امروز دشمن با ایجاد جبهه جنگ فرهنگی، چهره جدیدی از هجوم را برای ما نمایان کرده است.
احمد برادران افزود: در این میان بسیج به عنوان عنصر بصیرت افزا در جامعه نقش مهمی در برابر این هجوم دارد و حضور این عزیزان در عرصه تهدیدات کنونی سبب خنثی شدن توطئه و نقشه های دشمن می شود.
جمعی از مسئولان ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی در این همایش حضور داشتند.
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.