اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 18 آبان 1390 / کد مطلب: 1052 / نظرات: 0

با آغاز سرما و بارش برف /


طرح امداد و نجات زمستانی در خراسان رضوی زودتر از موعد آغاز شد


 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با آغاز سرمای شدید و بارش برف، طرح امداد و نجات زمستانی در جاده های استان، امسال زودتر از موعد مقرر در هر سال آغاز شده است. 
   
 محمد قاسمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: هرسال طرح امداد و نجات زمستانی از 20 روز قبل از آغاز فصل زمستان آغاز می شد اما امسال با توجه به اینكه شاهد بارش نزولات آسمانی و بارش زودهنگام برف هستیم، آمادگی نیروهای امداد رسان در حوادث احتمالی زودتر از قبل آغاز شد.

وی گفت: دراین راستا تمام نیروهای امدادی و پایگاههای دائم در مسیر جاده های ارتباطی و محورهای پرتردد و پر حادثه، آماده باش بوده و پایگاههای سیار نیز فعال شده اند.

قاسمی اظهارداشت: 12 پایگاه ثابت امداد و نجات و شش پایگاه موقت و سیار از روز گذشته در سطح جاده های استان مستقر شده اند.

وی در زمینه تجهیزات و ناوگان خودروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان نیز گفت: با اجرای طرح نوسازی و تقویت ناوگان امدادی این جمعیت در سال گذشته، توان هلال احمر در این زمینه به دو برابر توان گذشته افزایش یافته است.

قاسمی افزود: علاوه بر این تمام تجهیزات لازم برای امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث احتمالی نیز فراهم شده است.

وی اظهارداشت: هر یك از پایگاههای ثابت امداد و نجات جاده ای امكانات و تجهیزات لازم برای اسكان اضطراری حادثه دیدگان حوادث احتمالی و در راه ماندگان به ظرفیت 10 تا 30 خانوار را دارند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: پایگاههای مزبور همچنین از تجهیزات لازم از جمله بسته های مواد غذایی، چادر یا كانكس، وسایل گرمایشی، پتو و دیگر وسایل مورد نیاز برخوردار هستند. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.