اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 آذر 1394 / کد مطلب: 10512 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی جامعه را بیمه می کند


اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی جامعه را بیمه می کند  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی جامعه را در ابعاد مختلف بیمه می کند.
 
احمد برادران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تفکر بسیجی به معنای داشتن همدلی و همزبانی برای حل مشکلات کشور و ارائه خدمت بهتر به مردم در سایه ارزش های انقلاب اسلامی است.
وی اظهار کرد: تفکر خدمت به مردم و حل مشکلات کشور به عنوان مهمترین راهبرد دولت یازدهم مورد توجه است که این امر نشان می دهد تفکر بسیجی و عمل جهادی در ابعاد مختلف در راهبرد دولت جاری است.
وی گفت: بسیج از همان سال های ابتدایی پیروزی انقلاب به عنوان یک تفکر و فرهنگ بین مردم جاری شد و همین امر سبب شد توطئه ها و اقدامات دشمن در زمینه های مختلف خنثی و عقیم بماند.
برادران با بیان اینکه دشمن هیچ گاه دست از توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنمی دارد افزود: انتقال فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل جدید باید به عنوان یک ضرورت مهم در دستور کار همه مسئولان باشد.
وی با اشاره به فعالیت گروهک های تروریستی مختلف در منطقه خاورمیانه و دیگر کشور ها عنوان کرد: تروریسم محصول سیاست های نادرست و غلط کشورهای استکباری است که سعی دارند با تقویت گروه های تروریستی کشور ما را نیز ناامن کنند.
وی ادامه داد: با درایت نیروهای امنیتی و جاری بودن تفکر بسیجی در جامعه این توطئه دشمن شکست خورد و امروز شاهد هستیم که گروه های تروریستی شناسایی و منهدم می شوند.
فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه ایستادن نظام جمهوری اسلامی در برابر زیاده خواهی های استکبار به برکت حضور ملت بسیجی ایران است افزود: شکسته شدن دیوار تحریم ها، مشارکت ایران در حل مشکلات کشورهای خاورمیانه، پیروزی در جبهه مبارزه با تروریسم و مبارزه با استکبار در سطح جهان از مهمترین ابعاد تفکر بسیجی است.
وی با تاکید بر اینکه امروز بسیجیان وظیفه مهمی در جبهه مبارزه و مقابله با جنگ نرم دشمن دارند گفت: دشمن با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم حملات خود را به سوی افکار و اعتقادات مردم سوق داده است.
برادران اظهار کرد: دشمن به دنبال آسیب زدن به نهاد مقدس بسیج است لذا نباید اجازه دهیم بسیج در جامعه به انزوا کشیده شود.
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.