اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 آذر 1394 / کد مطلب: 10511 / نظرات: 0

فرماندار داورزن:


دولت یازدهم بر ترویج فرهنگ جهادی و بسیجی در جامعه تاکید دارد


دولت یازدهم بر ترویج فرهنگ جهادی و بسیجی در جامعه تاکید دارد  فرماندار داورزن گفت: دولت یازدهم بر توسعه و ترویج فرهنگ جهادی و بسیجی در جامعه تاکید دارد و همه باید برای ترویج این فرهنگ تلاش کنیم.
 
رضا فلاحی روز یکشنبه در جمع مسئولان شهرستان داورزن با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهارکرد: بسیج یک تفکر و فرهنگ است که باید مورد توجه همه آحاد جامعه باشد.
وی با بیان اینکه امام راحل با تشکیل بسیج در سال 1358 سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان کشور ایجاد کردند افزود: در دوران دفاع مقدس، بسیج به عنوان بازوی انقلاب وارد عرصه جنگ تحمیلی شد و همین امر سبب شد دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسد.
وی گفت: امروز نیز بسیج به عنوان بازوی توانمند انقلاب در کنار دولت و نظام اسلامی قرار دارد و با قدرت در برابر هجوم نرم دشمن ایستاده است.
فلاحی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم افتخار خود را در ترویج و توسعه تفکر فرهنگ بسیجی و جهادی می داند عنوان کرد: تفکر بسیجی خدمت به مردم و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی براساس رهنمود های رهبر معظم انقلاب است و امروز دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی خود بر اساس همین رویکرد ها در عرصه های مختلف در حال ارائه خدمات به هموطنان است.
وی با تاکید بر اینکه مجموعه بسیج در طول انقلاب خدمات قابل ملاحظه و ارزنده ای را در کشور داشته است افزود: اشاعه این تفکر در مدارس ،دانشگاه ها و ادارات یک ضرورت است و سبب بیمه شدن انقلاب اسلامی می شود.
وی ادامه داد: امروز که تهدیدات دشمن در اغلب حوزه ها افزایش یافته ما به حضور بیش از پیش بسیجیان نخبه نیازمندیم تا بتوانیم در سایه همدلی، همزبانی و وحدت این توطئه ها را خنثی کنیم.
وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های هفته بسیج در این شهرستان افزود: در این هفته بیش از 40 عنوان برنامه شامل برگزاری نشست های روشنگری، غبارروبی مزارشهدا، مسابقات ورزشی
منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.