اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 30 آبان 1394 / کد مطلب: 10502 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


بسیج آرامش را از استکبار گرفته است


بسیج آرامش را از استکبار گرفته است  امام جمعه سبزوار گفت: بسیج شجره پاکی است که آرامش را از استکبار و جهانخواران گرفته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سبزوار با گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی و از الطاف الهی است.
وی گفت: گرچه امام خمینی(ره) در روز پنجم آذر فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند اما امام راحل در واقع از سالهای 42 و 43 بذر بسیج را در سراسر کشور کاشتند.
خطیب جمعه سبزوار در ادامه با تاکید بر ضرورت احیای امر به معروف در جامعه اسلامی افزود: فلسفه وجودی انبیاء و امامان(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده است.
وی همچنین با تسلیت ایام شهادت امام مجتبی(ع) گفت: صلح امام حسن(ع) مقدمه قیام عاشورا و سبب روشنگری جامعه زیرا فساد معاویه و بنی امیه بر امت اسلامی روشن شد.
فرمانده ناحیه سپاه سبزوار نیز پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: الگوی تفکر بسیجی امروز بعد جهانی یافته است.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم افزود: با حضور بسیجیان همیشه در صحنه ابرقدرتی آمریکا در حال فروپاشی است.
وی گفت: امروز قدرت حزب الله، دوام و بقای نظام سوریه، استقامت مردم یمن و انصار الله و قدرت کشور عراق بیانگر تفکر بسیجی و انقلابی و نشانگر افول قدرت استکبار است.
فرمانده ناحیه سپاه سبزوار تاکید کرد: امروز به برکت حضور بسیج و ایستادگی ملت ایران، جمهوری اسلامی یکی از امنترین کشورهای منطقه و جهان است . منبع ایرنا.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.