اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 30 آبان 1394 / کد مطلب: 10501 / نظرات: 0


تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار بر تیم ملی قزاقستان پیروز شد


تیم والیبال نشسته ثامن الحجج ع سبزوار بر تیم ملی قزاقستان پیروز شد تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار در دیداری دوستانه و تدارکاتی با نتیجه سه بر صفر بر تیم ملی قزاقستان پیروز شد.
 
در این دیدار که عصر جمعه در سالن سربداران سبزوار برگزار شد، تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) هر سه ست را با نتایج 25 بر 18 ، 25 بر 14 و 25 بر 11 به نفع خود به پایان رساند .
احسان علیدوست و جواد میربلوچ قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج (ع) سبزوار پس از پایان این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت : بازی دوستانه امروز جمعه در جهت آمادگی بیشتر و برای حضور قدرتمندتر در ادامه رقابتها برگزار شد.
علیرضا معمری افزود : از همه بازیکنان در این دیدار استفاده کردیم و بازیکنان بازی خوبی را مقابل تیم ملی قزاقستان به نمایش گذاشتند .
وی در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم ملی قزاقستان در حال آماده کردن خود برای بازیهای بین قاره ای که در اسفند ماه امسال در چین برگزار می شود است و به مدت 9 روز در مشهد اردوی تدارکاتی دارد .
معمری با اشاره به گذشت چهار روز از این اردو ادامه داد : تیم ملی قزاقستان در آخرین بازیهای آسیایی پس از تیم جمهوری اسلامی و چین رتبه سوم در آسیا را کسب کرد .
وی ادامه داد : تیم ملی قزاقستان پس از اردو در ایران ،اردوهای تدارکاتی در ترکیه و آلمان برگزار خواهد کرد .
معمری اظهار داشت : تیم ملی قزاقستان تقاضای بازی دوستانه با ثامن الحجج (ع) سبزوار کرد و ما نیز در جهت هماهنگی و آمادگی بیشتر پذیرفتیم .
وی در خصوص این دیدار گفت : تیم ملی قزاقستان نیز امروز در برابر تیم ثامن الحجج سبزوار خوب و جنگنده بازی کرد.
سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج (ع) سبزوار در خصوص دیدار فردا شنبه 30 آبان ماه در مقابل ذوب آهن اصفهان نیز گفت : بازی سختی در مقابل این تیم داریم و در برابر تیم ملی قزاقستان همه تاکتیک های که قرار است فردا در زمین پیاده کنیم اجرا کردیم .
وی ادامه داد : شناخت کافی از تیم ذوب آهن اصفهان داریم و با برنامه ویژه ای برای کسب سه امتیاز این دیدار به میدان می رویم .
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.