اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 25 آبان 1394 / کد مطلب: 10488 / نظرات: 0

سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج (ع) خراسان


با استفاده از بازیکنان با تجربه پیروز شدیم


با استفاده از بازیکنان با تجربه پیروز شدیم

جبار قوچان نژاد یکشنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل تیم گوهر کویر زاهدان  اظهار کرد: تیم ما در این دیدار به خوبی در برابر تیم حریف ظاهر شد و توانستیم با استفاده از بازیکنان با تجربه این بازی را ببریم.
وی با بیان اینکه تیم حریف نیز بازی خوبی را برابر ما به نمایش گذاشت افزود: تیم گوهر کویر زاهدان از تیم های خوب لیگ است که البته در این بازی نتوانست به امتیازی دست یابد.
وی تمرکز و دقت بازیکنانش را دلیل اصلی برد در این دیدار دانست و ادامه داد: اگر تیمی نتواند به خوبی روی بازی تمرکز داشته و تاکتیک های مورد نظر را اجرا نماید به طور یقین نمی تواند در بازی هایش موفق شود.
سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج (ع) خراسان با بیان اینکه در انتخاب بازیکنان با محدودیت هایی مواجه بودیم اظهار کرد: این امر سبب شد نتوانیم از بازیکنان دیگر بهره مند شویم.
وی افزود: البته سعی داریم با به روز کردن تاکتیک ها و تمرکز بهتر روی بازی ها به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.
قوچان نژاد با اشاره به وضعیت تیمش در لیگ گفت: نسبت به تیم های دیگر لیگ یک بازی کمتر داریم و با شش امتیاز در رده یازدهم جدول هستیم که امیدواریم در آینده به رتبه های بهتری دست یابیم.
سرمربی تیم والیبال گوهر کویر زاهدان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم والیبال ثامن الحجج (ع) خراسان از تیم های خوب لیگ می باشد که توانسته است با سرمایه گذاری مالی خوب سه بازیکن خارجی جذب کند.
اصغر نائینی با بیان اینکه هزینه های زیاد در تیم والیبال ثامن الحجج (ع) انجام شده است گفت: دستمزد بازیکنان این تیم چند برابر دستمزد بازیکنان ما است و همین امر نشان می دهد این تیم سعی داشته از بازیکنان بهتر و برتر برای حضور در لیگ استفاده کند.
وی با بیان اینکه در این بازی چند تن از بازیکنان اصلی تیم همراه ما نبودند اظهار کرد: نبود این بازیکنان در این دیدار روی بازی ما تاثیر گذاشت و سبب شد نتوانیم برابر تیم خراسانی به خوبی ظاهر شویم.
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.