اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 23 آبان 1394 / کد مطلب: 10479 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار:


دشمن با ایجاد شکاف فرهنگی قصد نفوذ به کشور دارد


 حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سبزوار افزود : دشمن به صورت مخالفت مستقیم با ارزشها و ولایت فقیه وارد نمی شود بلکه با دوستی و برنامه ریزی با ایجاد شکاف فرهنگی به کشور نفوذ می کند .
وی با بیان اینکه بایستی دلسوزانه به کشور برسیم ، گفت : برای این کشور خونهای زیادی ریخته شده و باید سعی کنیم راه نفوذ دشمن را بگیریم .
امام جمعه موقت سبزوار به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت : حساسیت رهبری نسبت به آمریکا را جدی گرفته و مدنظر قرار دهیم .
حجت الاسلام ابراهیمی در بخشی دیگر از سخنانش با تاکید بر مبارزه با مفاسد اقتصادی هم گفت : بایستی در این خصوص بزرگنمایی نشود و واقعیتها با جزئیات بیشتری به مردم گفته شود تا برای مردم بویژه جوانان ایجاد بدبینی نکند .
وی ادامه داد : بدبین شدن مردم نسبت به نظام و انقلاب موجب ضعف اعتقادی می شود و باعث می شود مردم بویژه جوانان برای بجا آوردن ارزشها و اعتقادات اسلامی نیز ارزش قائل نشوند .
وی همچنین در خصوص اشاعه بدحجابی افزود : راه مبارزه با بدحجابی تذکر مستقیم نیست بلکه بایستی با کار روی ارزشها ،حجاب در جامعه نهادینه شود .
وی با تاکید بر اقامه نماز جماعت و جمعه ادامه داد : طبق آیات و روایات اگر می خواهیم هر نوع منکری در جامعه کم شود بایستی نماز را در جامعه گسترش دهیم .
وی با بیان اینکه همه ما بویژه نهادهای فرهنگی باید برای گشترش نماز کار کنیم ، افزود : بایستی کاری کنیم اقامه نماز در اداره ها ، سازمانها ، مدارس و سایر مکانهایی که مردم با آن سر و کار دارند به عنوان یک فرهنگ گسترش یافته و نهادینه شود .
امام جمعه موقت سبزوار همچنین به اوضاع کشور سوریه نیز اشاره کرد و گفت : در شهر حلب که 600 کیلومتر با دمشق فاصله دارد پیروزی های خوبی بدست آمده است که امیدواریم هر چه سریعتر دست تروریست ها از سرزمینهای اسلامی قطع شود .
حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد : در کشور یمن نیز بتازگی پیروزیهای خوبی بوده که امیدواریم تداوم داشته باشد .
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.