اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 19 آبان 1394 / کد مطلب: 10470 / نظرات: 0

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:


عملکرد دولت در زمینه مهار تورم و خروج از رکود مثبت است


عملکرد دولت در زمینه مهار تورم و خروج از رکود مثبت است  عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت در زمینه مهار تورم و خروج از رکود اقتصادی کشور مثبت است.
رمضانعلی سبحانی فر در حاشیه دیدار با برخی نخبگان اقتصادی سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: دولت در دو سال گذشته با تلاش فراوان توانسته است تورم 42 درصدی کشور را به کمتر از 15 درصد کاهش دهد که این امر گام مهمی در توسعه اقتصادی کشور است.
وی با بیان اینکه با کاهش تورم کشور دچار رکود اقتصادی مقطعی شد اظهار کرد: دولت برای خروج از رکود نیز بسته های اقتصادی تهیه کرد که تدوین و تصویب لایحه خروج از رکود و رقابت پذیری از اقدامات مهم اقتصادی دولت برای کمک به بخش صنعت و مدیریت رکود حاکم براین حوزه بود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در بسته جدید اقتصادی دولت توجه ویژه ای به افزایش قدرت خرید مردم و کمک به مصرف کالای داخلی شده که در مدیریت اقتصادی کشور مهم است.
وی افزود: در این بسته اقتصادی پول به صورت غیر مستقیم وارد چرخه اقتصادی کشور می شود که از ایجاد تورم جلوگیری می کند.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به بسته اقتصادی دولت در زمینه پرداخت تسهیلات از منابع مالی بانک ها اظهار کرد: دولت چند طرح و بسته اقتصادی دیگر را طراحی و آماده اجرا کرده که برخی در حال اجراست و برخی نیز در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.
سبحانی فر همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات گفت: دولت یازدهم توجه جدی به مقوله آزادی بیان دارد و هیات نظارت بر مطبوعات که در این دولت درحال فعالیت است به هیچ گروه و جریانی وابستگی نداشته و برمبنای اعتدال تصمیم گیری می کند.
وی افزود: برخلاف گذشته جدول حمایتی دولت از مطبوعات دارای شفافیت خوبی است و نقدهای صورت گرفته از سوی برخی رسانه های منتقد دولت جنبه سیاسی و جناحی دارد و ازجایگاه و ارزش جدی برخوردار نیست.
وی با تاکید بر بهره برداری از ظرفیت های نمایشگاه مطبوعات عنوان کرد: باید از ظرفیت رسانه ای کشور در راستای توسعه در ابعاد مختلف بهره گرفت و نباید به دنبال تخریب غیر منصفانه بود.ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.