اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 آبان 1394 / کد مطلب: 10461 / نظرات: 0

رئیس اداره بهزیستی خوشاب


55 مددجوی بهزیستی خوشاب فاقد مسکن هستند


55 مددجوی بهزیستی خوشاب فاقد مسکن هستند

علی صدر افزود : پرونده 35 نفر از مددجویان فاقد مسکن این شهرستان برای برخورداری از تسهیلات مسکن آماده شده و در حال طی مراحل قانونی است.
وی اظهار کرد: 20 نفر از معلولان سرپرست خانوار این شهرستان هم به خاطر نداشتن زمین نمی توانند از تسهیلات کمک هزینه مسکن استفاده کنند.
وی گفت: خانوارهای دارای دو معلول و معلولان سرپرست خانوار فاقد مسکن که دارای زمین با پروانه ساخت باشند برای برخورداری از تسهیلات بهزیستی مشکل و محدودیتی ندارند.
صدر، خواستار کمک خیرین برای خانه دار شدن معلولان بدون زمین در این شهرستان شد و افزود: برای رفع مشکل مسکن معلولان اواخر سال گذشته تفاهمنامه ای بین سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، انجمن خیرین مسکن ساز، سازمان ملی زمین و مسکن منعقد شده است.
وی اظهار کرد: بر این اساس برای خانوارهای دارای دو معلول روستایی 180 میلیون ریال، دو معلول شهری 300 میلیون ریال و برای خانوارهای دارای یک معلول و زنان سرپرست خانوار نیز 40 تا 60 میلیون ریال کمکهای بلاعوض پرداخت می شود.
رئیس اداره بهزیستی خوشاب گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت نفر از معلولان سرپرست خانوار و یک زن سرپرست خانوار در این شهرستان با هزینه 300 میلیون ریال از کمک هزینه مشارکت در احداث مسکن برخوردار شده اند.
هم اکنون 800 خانوار با جمعیت حدود 3700 نفر زیرپوشش اداره بهزیستی خوشاب هستند.
سلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب در حدود 200 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.