اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 11 آبان 1394 / کد مطلب: 10437 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار


توجه به توسعه و اشاعه فرهنگ قرآنی از افتخارات دولت است


توجه به توسعه و اشاعه فرهنگ قرآنی از افتخارات دولت است معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: توجه به توسعه و اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه از افتخارات دولت یازدهم است.
 
احمد برادران یکشنبه شب در حاشیه برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی در سبزوار  افزود: یکی از مهمترین مسائلی که امروز مورد توجه جدی دست اندرکاران حوزه فرهنگ قرار گرفته، توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه و بین نسل جوان است.
وی با بیان اینکه امروز نسل جوان ما تشنه آشنایی با مفاهیم قرآنی است اظهار کرد: ارتباط با قرآن در سطح جامعه باید بیش از پیش ترویج یابد تا جوانان و نوجوانان ما بتوانند با فرهنگ قرآنی آشنا شده و به آن تمسک جویند.
وی ادامه داد: فضای مدرسه و دانشگاه بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است که باید به آن توجه کنیم.
برادران گفت: خطر های بسیار فرهنگی و اجتماعی نسل جوان جامعه را تهدید می کند که آشنایی هرچه بیشتر این نسل با فرهنگ قرآنی می تواند آنان را از این خطرات مصون دارد.
وی افزود: برگزاری مسابقات قرآن کریم در سطح شهرستان ها فرصت خوبی برای شناسایی جوانان و نوجوانان مستعد در این عرصه است و سبب آشنایی بیشتر این نسل با فرهنگ قرآنی می شود.
فرماندار سبزوار با تاکید برحمایت از برگزاری مسابقات قرآنی اظهار کرد: در همین راستا کارگروه ها و کمیته های مختلف در سطوح مختلف ادارات و نهاد ها با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه تشکیل و همه امکانات شهرستان برای برگزاری این مسابقات بسیج شده است.
برادران با اشاره به شرکت 7000 علاقه مند در مسابقات قرآنی سبزوار افزود: افتخار نظام و دولت تلاش برای گسترش فرهنگ قرآنی در کشور است و ما در شهرستان سبزوار سعی داریم با گسترش فرهنگ قرآنی سهم مهمی را در این عرصه داشته باشیم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.