اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 آبان 1394 / کد مطلب: 10433 / نظرات: 0


تاکید فرماندار خوشاب بر استفاده از تمام ظرفیتها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت


 فرماندار خوشاب بر استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان وظیفه همگانی تاکید کرد.
 
به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی روز چهارشنبه در نشست ستاد یادواره شهدای شهرستان خوشاب افزود: همه به عنوان وظیفه همگانی باید در تداوم راه شهیدان از هیچ کوششی کوتاهی نکرده و پیام رسان خوبی در زمینه ارزش های شهدا به نسل جوان جامعه باشیم.
وی با تاکید بر تدوین برنامه های مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: ترویج این فرهنگ متعالی با سمت و سوی مردمی باید با کیفیت مطلوب برگزار شود.
وی اظهار کرد: تا زمانی که این فرهنگ متعالی و ارزشی در جامعه ما حکمفرما باشد جامعه از هر آسیبی مصون می ماند.
فرماندار خوشاب با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در همه ابعاد سیاسی، علمی، اجتماعی و فرهنگی گفت: اقتدار و عزت امروز جمهوری اسلامی به عنوان الگوی دینی در اقصی نقاط جهان به برکت خون شهیدان است که باید همه امت بویژه جوانان راه آنان را تداوم بخشند.
وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب پویایی جامعه و حراست از آرمانها، ارزشهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.
وی اظهار کرد: توجه به نسل جوان، دانش آموزان و دانشجویان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم است زیرا آنان نسلهای بعد از جنگ هستندکه آن دوران را درک نکرده اند.
وی ادامه داد: همه ما مدیون فداکاری ها و ایثارگری های شهدا ، جانبازان و آزادگان هستیم و یکی از روشهایی که می توانیم ادای دین کنیم شناساندن همه جانبه آنان و مسیر زندگی آنها به نسل هایی است که آنان را به خوبی درک نکرده اند.
ابراهیمی کردیانی گفت: شناساندن هر چه بیشتر فرهنگ ایرانی و اسلامی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری موجب شکست نقشه های دشمنان می شود.
فرماندار خوشاب همچنین از تشکیل ستاد دائمی یادواره شهدای این شهرستان خبر داد و افزود: در این ستاد تقویم برگزاری یادواره ها طی سال مشخص شده و برای آن برنامه ریزی می شود.
وی همچنین برنامه دیدار با خانواده شهدا را از برنامه های ستاد یادواره شهدای شهرستان عنوان کرد و گفت: طی برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده طی یک سال مسئولان شهرستان دست کم یک بار با خانواده هر شهید دیدار دارند.
وی با تاکید بر ضرورت احترام، تکریم و رسیدگی به خانواده های شهدا و ایثارگران اظهار کرد: بازماندگان شهدا دین بزرگ بر گردن ما دارند و رسیدگی، خدمت رسانی و سپاسگزاری از آنها وظیفه همگانی است.
شهرستان خوشاب بیش از 264 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.