اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 8 آبان 1394 / کد مطلب: 10432 / نظرات: 0

یک نماینده مجلس :


دولت شرایط خوبی را برای سرمایه گذاری فراهم کرده است


دولت شرایط خوبی را برای سرمایه گذاری فراهم کرده است  سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم شرایط خوبی را برای سرمایه گذاری در کشور فراهم کرده است.
 
رمضانعلی سبحانی فر روز پنجشنبه در نشست شورای اداری سبزوار با بیان اینکه مهمترین دغدغه کنونی مسئولان اجرایی، اشتغال است افزود: دولت در این راستا اقدامات خوبی انجام داده است.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی به رشد پنج برابری بخش صنعت و تولید در این شهرستان ها اشاره کرد و گفت: هم اکنون دو شهرک صنعتی در سبزوار فعالیت دارد و نواحی صنعتی جوین، جغتای و خوشاب هم با چندین کارگاه فعال شده است.
وی با اشاره به ارتقای شاخصه ها به رغم محدودیت منابع اعتباری اظهار کرد: طی دو سال گذشته 250 کیلومتر جاده سازی و آسفالت راه روستایی در شهرستان های مزبور انجام شده و عمده ای از مشکلات آبرسانی این مناطق هم برطرف شده است.
وی ادامه داد: بیش از 90 روستا از روستاهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن از نعمت گاز برخوردارند که این رقم تا پایان سال جاری به دو برابر افزایش می یابد.
سبحانی فر گفت: در حوزه سلامت نیز دولت تدبیر و امید توجه خوبی داشته و بیمارستان حشمتیه سبزوار با اعتبارات دولتی تا دی ماه امسال بهره برداری می شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین با قدردانی از تدبیر تیم دیپلماسی کشور افزود: مسئله هسته ای کشور پس از 12 سال فراز و نشیب با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب به سرانجام رسید.
وی اظهار کرد: اقتدار و پیشرفتهای ایران اسلامی باعث شد غرب قدرت هسته ای ایران را به رسمیت بشناسد.
وی با اشاره به تصویب طرح برجام در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب این طرح در مجلس حاصل دو ماه کار بود که رهبر معظم انقلاب نیز با تایید آن الزاماتی را تاکید کردند که باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار نیز در این نشست با اشاره به توجه ویژه دولت یازدهم به روستاها گفت: رویکرد دولت در روستاها از مداخله عمرانی صرف معطوف به توانمندی روستائیان شده است.
احمد برادران با اشاره به تشکیل تعاونی روستائیان در راستای اشتغالزایی افزود: این شرکتها با تسهیلات و کارمزد چهار درصد توسط متقاضیان روستایی تشکیل می شود.
وی همچنین به پروژه های عمرانی سبزوار اشاره کرد و گفت: تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی این شهرستان در نیمه اول امسال 52 درصد بوده است.
فرماندار سبزوار از مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست در جذب این اعتبارات طی مهلت تعیین شده تلاش کنند.
وی همچنین با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین سبزوار در برقراری امنیت اظهار کرد: امنیت به عنوان زیرساخت مهمی است که در توسعه منطقه موثر است.
وی همچنین رضایتمندی مردم و توجه به ارباب رجوع در چارچوب قوانین از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی را مورد تاکید قرار داد.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: مردم با مشارکت حداکثری در این انتخابات و نگاه عالمانه خود برگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی خواهند افزود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.