اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 آبان 1394 / کد مطلب: 10431 / نظرات: 0


خطیب جمعه سبزوار: دشمن از طریق فرهنگی قصد نفوذ دارد


 امام جمعه موقت سبزوار با تاکید بر ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه گفت: دشمن از طریق فرهنگی درصدد نفوذ در کشور است.
 
حجت الاسلام محمد سلیمانی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته سبزوار افزود: دشمن با روشهای مختلف قصد دارد به ویژه نسل جوان و نوجوان را نسبت به ارزشها و فرهنگ اسلامی بیگانه کند.
وی اظهار داشت: بایستی با آگاهی، بصیرت و آشنا کردن هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اسلامی و کارکردهای آن مانع نفوذ دشمن شویم.
خطیب جمعه سبزوار همچنین بر اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید و بیان کرد: یکی از اهداف قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود لذا همگان باید برای اجرای این فریضه تلاش کنند.
وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده بسیجی دانش آموز گفت: ولایت پذیری و تسلیم امر ولایت بودن از شاخصه های مهم این شهید بود.
حجت الاسلام سلیمانی افزود: باید با برنامه های فرهنگی بیش از پیش جوانان را با وقایع انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس آشنا کرد.
وی در ادامه به وقایع 13 آبان 58 روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره و بیان کرد: در این روز دانشجویان پیرو خط امام(ره) از جان خود گذشتند و سفارتخانه آمریکا را اشغال کردند که امام راحل پس از این اقدام شجاعانه آن را انقلاب دوم نامیدند و فرمودند این انقلاب از انقلاب اول بزرگتر است.
امام جمعه موقت سبزوار خطاب به دانش آموزان گفت: امسال نیز پرشکوهتر از هر سال در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده و بار دیگر مستکبران را مایوس کنید.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.