اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 آبان 1394 / کد مطلب: 10425 / نظرات: 0

عضو مجلس خبرگان رهبری:


تائید مشروط برجام توسط رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است


تائید مشروط برجام توسط رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است  عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تائید مشروط برجام توسط رهبر معظم انقلاب فصل الخطابی است که مسئولان کشور باید آن را مورد توجه جدی قرار دهند و رئیس جمهوری هم در پاسخ به نامه معظم له به خوبی به این موضوع اشاره کرده است.
 
آیت الله ابوالحسن مهدوی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری همایش بزرگ رهروان زینبی در سبزوار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت و ملت باید برای عملیاتی کردن تاکیدهای رهبر معظم انقلاب درکنار هم باشند؛ افزود: موافقان و مخالفان برجام نیز باید در این زمینه راه اتحاد و همدلی را در پیش گیرند و در کنار دولت و ملت برای اجرای آن گام بردارند.
وی همچنین اظهارکرد: دشمن از انقلاب اسلامی ایران و فرهنگ عاشورایی حاکم بر آن ضربه محکمی خورده است و سعی دارد با ایجاد انحراف در این فرهنگ، نیات خود را عملی کند.
آیت الله ابوالحسن مهدوی گفت: مداحان و گویندگان باید به معارف اهل بیت (ع) در هنگام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) دقت و آن را با رعایت امانت به نسل های بعدی منتقل کنند.
وی ادامه داد: مداحان و گویندگان وظیفه دارند آسیب های وارده ازسوی دشمن را شناسایی کنند و مانع ورود آنها شوند.
عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین درباره حکم اعدام آیت الله نمر باقر النمر گفت: رژیم آل سعود درحال دست و پا زدن برای حفظ خود است و اقدامات مضمحلانه انجام می دهد.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: امیدواریم حکم اعدام آیت الله نمر اجرا نشود و رژیم آل سعود از این کار خودداری کند.
وی با اشاره به پیگیری حادثه خونبار منا نیز اظهارکرد: مجلس خبرگان رهبری در این زمینه وظیفه قانونی ندارد اما از دولت و مسئولان خواسته ایم این حادثه را پیگیری کنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.