اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 مهر 1394 / کد مطلب: 10422 / نظرات: 0


حوادث کار در سبزوار، داورزن و خوشاب کاهش یافته است


حوادث کار در سبزوار داورزن و خوشاب کاهش یافته است  رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: حوادث کاری طی هفت ماه گذشته امسال در شهرستانهای سبزوار، داورزن و خوشاب در غرب خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه پارسال مقایسه با مدت مشابه پارسال 25 درصد کاهش یافت .
 
عقیل مختاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وقوع 50 مورد حادثه کاری در مدت مشابه پارسال افزود: از ابتدای امسال تاکنون 37 مورد حادثه در محیطهای کاری این شهرستانها رخ داده است.
وی همچنین از کاهش حوادث ساختمانی خبر و ادامه داد: در هفت ماه پارسال 30 حادثه ساختمانی و امسال 18 حادثه در این شهرستانها به وقوع پیوست که دو مورد آن منجر به فوت شده است.
رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی سبزوار همچنین گفت: بازرسان این اداره طی همین مدت به منظور حفظ و صیانت از نیروی کار و جلوگیری از بروز حوادث در کارگاهها از 951 کارگاه بازدید کرده اند.
وی افزود: طی این بازدیدها نقاط ضعف، مشکلات و کاستیهای مشاهده شده به ویژه در زمینه ایمنی کار ابلاغ و جهت رفع آن پیگیری شده است.
مختاری اظهار داشت: علاوه بر انجام بازدید و بازرسی کارگاهها در این مدت کلاسهای آموزش ایمنی و حفاظت و بهداشت کار به تعداد 700 نفرساعت برای کارفرمایان و مسئولان کمیته های فنی و ایمنی کارگاهها برگزار شد.
سبزوار داورزن و خوشاب به ترتیب در 237 ،310 و 200 کیلومتری غرب مشهد واقع شده اند




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.