اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 17 آبان 1390 / کد مطلب: 1041 / نظرات: 0

مدیر امور برق سبزوار /


روشنایی شهر سبزوار اصلا مطلوب نیست و جای کار فراوانی دارد


روشنایی شهر سبزوار اصلا مطلوب نیست و جای کار فراوانی دارد   مدیر برق سبزوار گفت: سبزوار تقریبا خاموش را  روشن خواهیم کرد.
هادی انبیایی با بیان اینکه روشنایی شهر سبزوار اصلا مطلوب نیست و جای کار فراوانی دارد اظهار داشت: سبزوار باید روشن تر از لحاظ فعلی شود در این راستا دو نمونه از طرح های جدید در بحث روشنایی در آینده ای نزدیک رونمایی خواهد شد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که با توجه به تعریض معابر و خیابان ها بحث جابجایی تیرهای برق چگونه انجام می شود خاطر نشان کرد: توافقی بین اداره برق و شهرداری صورت گرفته تا این فرایند تسهیل و تسریع  شود یک نمونه از این تعامل بحث اصلاحات هندسی کمربندی سبزوار بود که توسط شهرداری صورت گرفت و اداره برق نیز همراه با شهرداری در جابجایی تیرهای برق مشارکت کرد.
انبیایی با اشاره به اینکه روشنایی داخل پارک ها، امامزادگان و محوطه ها به غیر از معابر عمومی بر عهده متولی آن مکان است که می توانند با خرید کنتور و تامین انرژی، روشنایی مجموعه خود را تامین کنند، اظهار داشت: در این راستا با شهردار سبزوار صحبت و مقرر شده تسریع کارها دوسویه باشد تا اماکنی که کنتور ندارد کنتور خریداری کنند.
وی در پاسخ به پرسشی که برخی خیابان ها مانند 24 متری انقلاب دارای تیرهای برق فراوانی است که در پیاده رو واقع شده است، خاطر نشان کرد: در این راستا بدنبال اولویت گذاری نیازهای سطح شهر هستیم باید دید که چه اولویت هایی در سطح شهر وجود دارد مانند نصب کنتور، برق رسانی به روستاها، تامین روشنایی پارک ها در هر صورت با ایجاد تعادل و هماهنگی بین مسئولان و متولیان بر حسب نیاز، پاسخگویی می شود. منبع :سبزوارآنلاین





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.