اخبار سبزوار پيام :


اخبار » / تاریخ خبر: 23 مهر 1394 / کد مطلب: 10377 / نظرات: 0


نماینده مجلس: اقتدار پلیس به معنای اقتدار نظام و کشور است


 نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار پلیس به معنای اقتدار نظام و کشور است.
 
رمضانعلی سبحانی فر  در مراسم قرائت پیام مهر نیروی انتظامی در یکی از مدارس سبزوار افزود: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون رشادت های نیروهای نظامی و انتظامی است.
وی با بیان اینکه دانش آموزان باید در فضای آرامش و امنیت تحصیل کنند اظهار کرد: امنیتی که امروز به برکت مجاهدت های نیروی انتظامی در کشور ایجاد شده مطلوب و مورد قبول آحاد جامعه است.
فرمانده انتظامی سبزوار نیز در این مراسم گفت: دشمن در پی انحراف و تضعیف باورها و اعتقادات جوانان است.
سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی اظهار کرد: مهمترین دغدغه مسئولان نظام جلوگیری از نفوذ فکری و فرهنگی دشمن است.
وی افزود: دشمن که توانایی مقابله نظامی با نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد از همه ابزارهای خود نظیر ماهواره و فضای مجازی برای انحراف جوانان مومن و انقلابی ما بهره می برد.
وی ادامه داد: هدف دشمن منحرف کردن نسل جوان و نوجوان از مسیر انقلاب اسلامی و جایگزینی الگوهای غلط غربی و ضد دینی به جای این ارزش ها است.
وی گفت: دشمن قصد دارد مردم را نسبت به مسئولان نظام، دولت و نیروهای نظامی و انتظامی کشور بدبین کند.
مدیر آموزش و پرورش سبزوار هم با بیان اینکه امنیت یکی از مهمترین نیازهای جامعه بشری است گفت: امروز امنیت اجتماعی یکی از مهمترین زیرساخت های توسعه علمی و فرهنگی جامعه محسوب می شود و کشوری می تواند در این مسیر قدم بردارد که دانش آموزان آن در امنیت باشند.
مرتضی بینش افزود: دانش آموزان امروز آینده سازان فردای انقلاب هستند و زمانی می توانند آینده کشور را بسازند که امنیت تحصیلی آنان فراهم شود.
وی ادامه داد: تشکیل همیاران پلیس یکی از مهمترین اقداماتی بود که توسط نیروی انتظامی و آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در سطح مدارس انجام شد و ما امروز شاهد تاثیرات خوب آن هستیم.
در این مراسم فرماندار ویژه سبزوار و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان حضور داشتند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.