اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 18 مهر 1394 / کد مطلب: 10373 / نظرات: 0

رئیس اداره پست سبزوار:


مرکز پست لجستیک غرب خراسان رضوی در سبزوار مستقر می شود


مرکز پست لجستیک غرب خراسان رضوی در سبزوار مستقر می شود  رییس اداره پست سبزوار گفت: استقرار مرکز پست لجستیک غرب خراسان رضوی در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.
 
محمد مهری روز شنبه در حاشیه مانور خودرویی و نیروهای خدمات رسان اداره پست سبزوار طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با اجرای طرح مزبور این شهرستان تبدیل به مرکز اصلی مبادله مرسولات پستی غرب استان خراسان رضوی خواهد شد.
وی با بیان اینکه مقدمات لازم برای اجرای این طرح فراهم شده است افزود: برای توسعه فضای فیزیکی اداره پست این شهرستان نیز اقداماتی انجام شده است.
وی گفت: با استقرار پست لجستیک در این شهرستان، شهرستان های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، بردسکن و کاشمر زیرپوشش این مرکز قرار می گیرند.
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح نیازمند ناوگان خودرویی و هوایی هستیم که در این زمینه ناوگان خودرویی تامین شده و مهمترین مشکل کاهش پرواز های فرودگاه سبزوار است که هم اکنون دو روز در هفته پرواز دارد.
مهری افزود: در صورت برقراری پروازهای روزانه این فرودگاه و اجرای طرح مزبور مرسولات به صورت روزانه از طریق پست هوایی به شهرستان سبزوار وارد می شود.
وی با بیان اینکه اداره پست سبزوار روزانه بیش از 100 نوع خدمت به مردم ارائه می کند گفت: هم اکنون 38 دفتر شهری پیشخوان دولت، 88 دفتر آی.سی.تی روستایی و هشت نمایندگی توزیع مرسولات پستی در این شهرستان در حال ارائه خدمت هستند.
وی افزود: روزانه بیش از 1400 مرسوله پستی به اداره پست سبزوار وارد و 620 مرسوله از این اداره خارج می شود.
وی اظهار کرد: براساس آمارهای اعلام شده در طول یک سال گذشته 504 هزار مرسوله پستی وارد این شهرستان شده و 280 هزار مرسوله پستی نیز از این شهرستان به مقصد های مختلف صادر شده است.
مهری ادامه داد: طی نیمه نخست امسال نیز 252 هزار مرسوله به این شهرستان وارد و 140 هزار مرسوله از این شهرستان خارج شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح پست تلفنی 193 در شهرستان سبزوار افزود: این سامانه در راستای تحقق شعار شرکت ملی پست ایران با عنوان 'شهروندان فقط برای کار و تفریح از خانه خارج شوند' در این شهرستان ایجاد شده که با راه اندازی آن شهروندان می توانند تمام نیازهای خارج از منزل نظیر خرید را از طریق این سامانه انجام دهند.
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.