اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 مهر 1394 / کد مطلب: 10370 / نظرات: 0


پیکر یک زائر جانباخته فاجعه منا در سبزوار تشییع شد


پیکر یک زائر جانباخته فاجعه منا در سبزوار تشییع شد  پیکر مطهر یک نفر دیگر  از حجاج سبزواری جانباخته در فاجعه منا روز پنجشنبه بر روی دستان هزاران نفر از مردم این شهر تشییع شد.
 
در این مراسم فرماندار ویژه، نماینده مردم سبزوار در مجلس، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد، ایثارگران و اقشار مختلف مردم پیکر پاک حاج علی رجبی محمدآباد را از محل مسجدجامع تا میدان 22 بهمن سبزوار تشییع کردند.
تشییع کنندگان با سر دادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، این گل پر پر از کجا آمده از سرزمین حج و منا آمده، پیکر این مهاجر الی الله را تشییع کردند.
پیکر این جانباخته فاجعه منا قرار است روز جمعه برای خاکسپاری به محل زادگاهش روستای اریان محمدآباد بخش روداب سبزوار منتقل شود.
همچنین پیکرهای مطهر پنج تن از جانباختگان سبزواری فاجعه منا به نامهای علیرضا باغانی، علی اکبر باغانی، رجبعلی جمعه اریانی، محمد شاه محمدی و احمد عباسی روز سه شنبه هفته جاری در سبزوار تشییع و به خاک سپرده شده بود.
در فاجعه منا که دوم مهر ماه رخ داد 465 نفر از زائران ایرانی جان خود را از دست دادند که از میان آنان 12 نفر اهل سبزوار بودند.
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.