اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 11 مهر 1394 / کد مطلب: 10318 / نظرات: 0

با حضور معاون وزیر:


کلنگ طرح ناحیه صنعتی داورزن به زمین خورد


کلنگ طرح ناحیه صنعتی داورزن به زمین خورد  کلنگ طرح ناحیه صنعتی داورزن روز شنبه در آیینی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به زمین خورد .
 
فرماندار داورزن در حاشیه کلنگ زنی این طرح در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت : این ناحیه صنعتی در زمینی به متراژ 50 هکتار در حدود 12 کیلومتری شهر داورزن احداث می شود .
رضا فلاحی افزود : از سوی استانداری خراسان رضوی و نمایندگان مردم سبزوار و داورزن در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی پیگیری های فراوانی برای اجرای این طرح انجام شده است .
وی ادامه داد : در سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان داورزن که در نیمه نخست امسال صورت گرفت، دستورات لازم برای تسریع در احداث این طرح صادر شد .
فرماندار داورزن با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت های خوبی را در حوزه صنایع معدنی و بخش کشاورزی دارد ، افزود : وجود معادن سنگ لاشه ،کرومیت و سنگ های ساختمانی ظرفیت خوبی را برای احداث صنایع تبدیلی در این بخش فراهم می کند .
فلاحی افزود:شهرستان داورزن از ظرفیت خوبی در حوزه کشت گیاهان دارویی و ادویه جات دارد که می توان با جذب سرمایه گذاران شرایط احداث صنایع تبدیلی این بخش را در ناحیه صنعتی داورزن فراهم کرد .
وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است این ناحیه صنعتی در مدت دو سال احداث شود ،گفت: دولت نواحی صنعتی و ایجاد زیر ساخت های لازم را برای جذب سرمایه گذاران فراهم می کند .
اسماعیل نامنی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سبزوار نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت :برای ساخت این ناحیه صنعتی اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال پیش بینی شده که در صورت تامین به موقع اعتبارات طرح در یک فاز احداث خواهد شد.
نمایندگان مردم سبزوار ،جوین ،جغتای ،خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار و جمعی از مسئولان در این مراسم حضور داشتند .
ناحیه صنعتی داورزن دسترسی به جاده اصلی ،گاز ،برق ،آب دارد .
مرکز شهرستان داورزن در غرب استان خراسان رضوی در حدود 310 کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد.
این شهرستان 21 هزار نفری در دهه فجر سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بخش به شهرستان ارتقا یافت




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.