اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 مهر 1394 / کد مطلب: 10316 / نظرات: 0

فرمانده انتظامی سبزوار:


نیروی انتظامی سبزوار رتبه اول ارتقای امنیت اجتماعی استان را کسب کرد


نیروی انتظامی سبزوار رتبه اول ارتقای امنیت اجتماعی استان را کسب کرد  فرمانده انتظامی سبزوار از کاهش 27 درصدی جرایم در این شهرستان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی سبزوار طی نیمه اول امسال رتبه نخست ارتقای امنیت اجتماعی را در استان خراسان رضوی کسب کرده است.
 
سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی روز جمعه در جمع مردم سبزوار در مصلای این شهر افزود: توسعه امنیت اجتماعی از مهمترین دغدغه های ما در شهرستان سبزوار است.
وی با بیان اینکه در این مدت تعدادی قتل در این شهرستان رخ داد اظهار کرد: بازار داغ شایعات در این زمینه سبب شد برخی افراد قصد سودجویی و سوء استفاده داشته باشند که با همکاری و همراهی مردم شایعات از بین رفت و مجرمان طی 10 روز توسط مامورین انتظامی شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
عضو شورای تامین سبزوار گفت: امنیت محصول همکاری مردم با پلیس است و ما در این زمینه خواستار همراهی مردم هستیم.
وی با بیان اینکه حراست از امنیت اخلاقی و فرهنگی از مهمترین دغدغه های مسئولان نظام است افزود: خانواده به عنوان مهمترین رکن در جامعه وظیفه مهمی در تامین امنیت اخلاقی دارد و می تواند با تبیین مسائل امنیتی فرزندان را از آسیب های اجتماعی حفظ کند.
سرهنگ هاشم زاده هاشمی اظهار کرد: دشمن سعی در نفوذ فکری و اعتقادی بین آحاد جامعه دارد و در این زمینه فضای مجازی را آکنده از مباحث غیر اخلاقی و غیر ارزشی کرده است.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار وظایف خود در مبارزه با سوداگران مرگ و هنجار شکنان وظیفه مهمی در مبارزه با مظاهر فساد در جامعه و فضای مجازی دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.