اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 مهر 1394 / کد مطلب: 10314 / نظرات: 0

فرمانده انتظامی سبزوار :


ایرنا از خوشنام ترین و امین ترین رسانه های کشور است


ایرنا از خوشنام ترین و امین ترین رسانه های کشور است  فرمانده انتظامی سبزوار گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی از خوشنام ترین و امین ترین رسانه های کشور است و ایرنا  بازار شایعات را با انعکاس اخبار درست و حقیقی جمع می کند .
 
سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی روز پنجشنبه در آستانه هفته نیروی انتظامی طی بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار اظهار کرد: ایرنا از وجاهت خوبی بین مردم و مسئولان نظام برخوردار است و به خوبی اخبار را در سطح کشور و جهان منعکس می کند.
وی با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان بازوی نظام در اطلاع رسانی درست اخبار نقش مهم و موثری دارد افزود: در دورانی که بازار شایعات داغ است این رسانه ها هستند که می توانند به شبهات و شایعات پاسخ دهند و ایرنا به عنوان یک رسانه امین و مورد اطمینان نقش مهمی در این حوزه دارد.
سرهنگ هاشم زاده هاشمی با اشاره به وظایف نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی به عنوان ویترین نظام اسلامی است و ماموریت های آن محدود به حوزه جغرافیایی نیست بلکه وظیفه حراست از مرزهای عقیدتی را نیز بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه امروز دشمن می داند که توانایی مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد اظهار کرد: امروز مهمترین دغدغه مسئولان نظام هجوم فرهنگی دشمن است و پلیس در این زمینه وظیفه مهمی در حراست از مرزهای فرهنگی و مقابله با ناهنجاری ها دارد.
عضو شورای تامین شهرستان سبزوار افزود: امروز عده ای سعی در کمرنگ کردن خدمات ارزشمند پلیس دارند و رسانه های گروهی در اطلاع رسانی وظایف و خدمات این نیرو نقش مهمی دارند.
وی ادامه داد: مردم نیز باید بدانند که نیروی انتظامی با افرادی که قصد هنجار شکنی و برهم زدن نظم و امنیت را دارند برخورد جدی می کند.
فرمانده انتظامی سبزوار امنیت را دستاورد همکاری مردم با نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی حافظ و حامی این امنیت است.
سرهنگ هاشم زاده هاشمی با بیان اینکه امروز رضایتمندی مردم مهمترین ملاک ما در نیروی انتظامی است افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد گشت های عملیاتی پلیس در شهرستان سبزوار به پنج برابر رسیده و تمام بوستان ها، فضاهای سبز و محل های حضور زائران حضرت امام رضا (ع) و تردد مردم از امنیت مطلوب برخوردار است.
وی ادامه داد: انتظار ما از مردم همکاری با نیروی انتظامی در همه عرصه ها است تا بتوانیم به خوبی وظایف خود را انجام دهیم.
محمد مهرنیا مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار نیز در این دیدار نحوه فعالیت ایرنا در این شهرستان را تشریح کرد.
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.