اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 مهر 1394 / کد مطلب: 10309 / نظرات: 0

فرمانده سپاه سبزوار :


هدف دشمن نفوذ فکری و فرهنگی بین جوانان است


هدف دشمن نفوذ فکری و فرهنگی بین جوانان است  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: هدف عمده دشمن از جنگ نرم نفوذ فکری و فرهنگی بین نوجوانان و جوانان است.
 
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم  در جمع مسئولان سبزوار با بیان اینکه هدف دشمن همواره توقف و مهار انقلاب اسلامی بوده است افزود: راهبرد دشمن نفوذ در ارزشها و اعتقادات برای تغییر باور مردم و مسئولان است.
وی همچنین به برخی شیطنت های دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز جنگ نرم فرهنگی یکی از اهداف دشمن است و دشمن با این اقدام ایمان، اعتقادات و باورهای اسلامی جوانان ما را نشانه گرفته است.
وی همچنین خواستار ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه شد و اظهار کرد: مقاومت، ایستادگی، شجاعت، از خود گذشتگی، ایثار، مقابله با استکبار و ولایت پذیری از صفات بارز فرهنگ دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه سبزوار افزود: به برکت دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران امروز به امن ترین و مقتدرترین کشور منطقه تبدیل شده است.
سرهنگ پاسدار مظلوم گفت: هدف عمده دشمن از تحریم ها فروپاشی جمهوری اسلامی از درون است اما ملت ما با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس در سایه تحریم ها به خودباوری و خودکفایی و بالاترین رشد علمی دنیا رسیده است.
وی اقتصاد مقاومتی را رمز پیشرفت اقتصادی کشور دانست و اظهار کرد: حتی در دوران پسا تحریم باید با برنامه ریزی دقیق تر در راستای اصول اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.