اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 مهر 1394 / کد مطلب: 10306 / نظرات: 0


فرماندار داورزن : حادثه منا و مکه نشان از بی کفایتی آل سعود است


 فرماندار شهرستان داورزن گفت: حادثه منا و مکه نشان از بی کفایتی آل سعود در اداره حج دارد.
 
رضا فلاحی با اشاره به حوادث خونبار مکه و منا اظهارداشت: وقوع این حوادث در حرم امن الهی نشان از بی کفایتی دولت عربستان است و کشورهای های اسلامی باید در خصوص مدیریت حج اقدامات لازم را انجام دهند.
رئیس شورای تامین داورزن با بیان اینکه جان باختگان حادثه خونبار مکه و منا در حقیقت شهدای حرم امن الهی هستند ،ادامه داد: دلیل وقوع این حادثه در حقیقت بی تدبیری ها و بی کفایتی های آل سعود است و دلیل دیگری را نمی توان برای این حادثه حدس زد .
فلاحی با بیان اینکه این حادثه در زمانی رخ داده که هرگونه آزار و اذیت رساندن به یک حیوان نیز حرام است ،افزود: وقوع اینگونه حوادث دل هر مسلمان و انسان آزاده ای را به درد می آورد .
فرماندار داورزن با تاکید بر اینکه ملت ها و دولت های اسلامی باید در این زمینه موضع جدی و قاطعی را نسبت به بی کفایتی دولت عربستان داشته باشند ،عنوان کرد: سکوت در قبال اینگونه فجایع به نوعی اجحاف در حق مسلمانان محسوب می شود.
وی به برنامه های دفاع مقدس اشاره کرد و یادآورشد: دفاع مقدس یکی از مهمترین نقاط روشن در تاریخ انقلاب اسلامی که باید مورد توجه باشد.
فلاحی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با دست خالی و با الهام گرفتن از اندیشه امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند ،گفت : در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی نیز ملت ایران با دست خالی در برابر رژیم بعث عراق که توسط ایادی استکتبار حمایت می شد ایستادند.
وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به برکت دفاع مقدس از بهترین نظام مردم سالاری دینی در سطح دنیا بهره مند است ، افزود: باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل های جوان و نوجوان کشور انتقال یابد و مسئولان در این زمینه وظیفه مهمی دارند .
فلاحی با بیان اینکه امروز باید قدر ارزش های دفاع مقدس را بدانیم ، افزود: ما نیز در شهرستان داورزن از همان روزهای نخست آغاز این هفته در کنار مردم و خانواده شهدا و ایثارگران،ویژه برنامه های مختلفی را اجرا کرده ایم .
داورزن در 310 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.