اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 مهر 1394 / کد مطلب: 10298 / نظرات: 0

یک نماینده مجلس:


جنایات منا و مکه تکمیل کننده جنایات انجام شده در مسجدالاقصی است


جنایات منا و مکه تکمیل کننده جنایات انجام شده در مسجدالاقصی است  عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات منا و مکه توسط رژیم آل سعود تکمیل کننده جنایات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی است.
 
رمضانعلی سبحانی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رژیم آل سعود با بی کفایتی خود در راستای اهداف رژیم صهیونیستی گام بر می دارد.
وی اظهار کرد: اقدامات بی منطق امنیتی و پلیسی رژیم آل سعود سبب بروز حوادث اسف بار است لذا دستگاه دیپلماسی کشور باید پیگیری حوادث خونبار منا و مکه را در دستور کار خود قرار دهد.
نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن گفت: رژیم عربستان سعودی با انجام اعمال نابخردانه سبب به خطر افتادن جان بسیاری از زائران بیت الله الحرام در منا شد و در روز عید قربان نیز جنایت بزرگی را در حق مردم نمازگزار یمن انجام داد که این گناهان از سوی هیچ یک از مسلمانان بخشیده نخواهد شد و این رژیم باید پاسخگوی اقدامات خود باشد.
سبحانی فر افزود: بروز حوادث مختلف در منا و مکه نشان داد که رژیم سعودی صلاحیت اداره حرمین شریفین را ندارد و اداره خانه خدا و حرمین شریفین باید به کشورهایی سپرده شود که صلاحیت این کار را دارند.
براساس آخرین آمار اعلام شده، شمار جان باختگان و مصدومان فاجعه منا به چهار هزار نفر رسیده که حدود نیمی از آنها جان خود را از دست داده اند.
در این میان 131 زائر ایرانی جان باخته و بیش از 360 زائر ایرانی نیز مفقود شده اند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.