اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 مهر 1394 / کد مطلب: 10295 / نظرات: 0


امام جمعه موقت سبزوار: حادثه منا نشان دهنده بی کفایتی حاکمان آل سعود است


 امام جمعه موقت سبزوار گفت: حادثه منا نشان داد که حاکمان آل سعود لیاقت اداره دو شهر مکه و مدینه را ندارند و باید این امر مهم را به متولیان دارای صلاحیت واگذار کنند.
 
حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: اداره حرمین شریفین و مکه و مدینه به عنوان دو مرکز بین المللی به عنوان امری مهم باید به گروهی متشکل از کشورهای اسلامی واگذار شود.
وی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن اظهار کرد: مسلمانان باید بیدار باشند و دست به دست هم دهند تا این حکومت خطرناک را ساقط کنند.
امام جمعه موقت سبزوار در بخش دیگری از خطبه ها اطاعت از ولایت را بالاترین تقوا عنوان کرد و گفت: همه باید شکرگزار و قدردان نعمت ولایت باشیم.
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: چیزی که نظام جمهوری اسلامی را با گذشت سالها از پیروزی انقلاب اسلامی و با این همه توطئه دشمنان نظام سر پا نگه داشته، ولایت و امامت است.
وی ادامه داد: پیروزی ما در گرو با هم بودن و پیروی از فرامین رهبری است.
وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی بر وحدت مردم و مسئولان تاکید و اظهار کرد: وحدت موجب رفع مشکلات در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و استقلال کشور در ابعاد مختلف است.
وی همچنین یکی از مهمترین راههای اصلاح جامعه را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر مکمل همه واجبات بوده و بر همه لازم است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.