اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..





اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 28 شهريور 1394 / کد مطلب: 10278 / نظرات: 0


از رتبه های برتر کنکور در سبزوار تقدیر شد


از رتبه های برتر کنکور در سبزوار تقدیر شد  در جشنی با عنوان آینده باوران و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار ،مدیر کل اموزش و پرورش خراسان رضوی و جمعی از مسئولان از رتبه های برتر کنکور سراسری در سبزوار تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم خطاب به دانش آموزان گفت : آینده اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی کشور به تلاش و کوشش شما بستگی دارد.

دکتر سید جواد حسینی ادامه داد: در این راه معلمان نقش ارزنده ای در تعلیم و تربیت اصلی ترین سرمایه کشور یعنی دانش آموزان به عنوان  نیروی انسانی آینده  دارند .
وی  با اشاره به نقش معلمان در نظام تعلیم و تربیت جامعه افزود : معلمان پایه و اساس توسعه جامعه هستند .
وی به جایگاه رفیع آموزش و پرورش اشاره و گفت : سرمایه هر کشوری برای توسعه همه جانبه و صحیح نیروی انسانی است که آموزش و پرورش بستر ساخت نیروی انسانی را فراهم می کند .
   معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار نیز در این مراسم  گفت : دولت یازدهم به رغم تنگناها و محدودیت های مالی در خصوص رضایتمندی شغلی در آموزش و پرورش اقدامات بسیار خوبی انجام داده است .   

احمد برادران در مراسم تجلیل از دانش آموزان پذیرفته شده برتر این شهرستان در آزمون سراسری افزود : رتبه بندی معلمان به عنوان عاملی مهم در ارتقا شغلی معلمان به رغم بار مالی زیاد در دولت تدبیر و امید به تصویب رسید .
وی اظهار داشت : دولت یازدهم با توجه ویژه در افزایش بهره وری نظام تعلیم و تربیت اقدامات اثر بخشی انجام داده است .
وی ادامه داد : توجه به عامل انسانی ، رفع تبعیض های ناروا و فاصله حقوقی بین این سازمان و سایر سازمانها در ارتقا آموزش و پرورش نقش مهمی دارد .
فرماندار سبزوار بیان داشت : افتخار می کنیم که در این دولت در بحث توزیع اعتبارات بیشترین اعتبارات جاری و عمرانی در سال گذشته و اعتبارات ماده 180 در سالجاری به آموزش و پرورش اختصاص یافته است .
برادران با اشاره به جایگاه و نقش آموزش و پرورش گفت : آموزش و پرورش به عنوان نهاد و سازمان اجتماعی نقش مهمی در ظهور و بروز استعدادهای نهفته انسان دارد .
وی ادامه داد : آموزش و پرورش وظیفه انتقال ارزشها ، مفاهیم ، آداب و سنن و نیز تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر در خدمت نظام اجتماعی دارد .
وی به جایگاه والای آموزش و پرورش اشاره و گفت : غفلت و عدم برنامه ریزی در آموزش و پرورش غفلت از آینده کشور است .
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش کارکردهای مهمی دارد که حداقل و کف این کارکردها آموزش است ، افزود : نتوانسته ایم آنگونه که شایسته است مهارتهای اجتماعی را به دانش آموزان منتقل کنیم .
مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز در این مراسم با تبریک و قدردانی از دانش آموزان پذیرفته شده در آزمون سراسری گفت : شما به عنوان فرهیختگان جامعه در آینده کشور سهیم هستید .
مرتضی بینش خطاب به دانش آموزان پذیرفته شده در آزمون سراسری افزود : شما از سرمایه دارترین افراد جامعه هستید و باید قدر خود را بدانید .
وی ادامه داد : همه شما آموختید که با توکل به خداوند ، الطاف الهی و تلاش می توانید به هر آنچه می خواهید برسید .
در پایان این مراسم ضمن تجلیل از تعدادی از دانش آموزان برتر آزمون سراسری سال گذشته و امسال از کتاب آینده باوران رونمایی شد .
در کتاب آینده باوران نام و نام خانوادگی و اطلاعات ضروری پذیرفته شدگان سبزواری در آزمون سراسری درج شده است .
شایان ذکر است این مراسم با همت ستاد کنکور شهرستان  و همراهی فرمانداری ، شورای شهر ، شهرداری سبزوار و آموزش و پرورش برگزار شد
 
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.