اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 22 شهريور 1394 / کد مطلب: 10257 / نظرات: 0


مدارنوردان خراسان رضوی وارد سبزوار شدند


مدارنوردان خراسان رضوی وارد سبزوار شدند  دو امدادگر مدارنورد خراسان رضوی  با استقبال معاون سازمان نظام پزشکی کشور ،معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ، معاون عمرانی فرماندار و جمعی از مسوولان وارد سبزوار شدند .
 
رییس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: این دو امدادگر مدار نورد با شعار 'انسان مهربان دنیای آرام' سفر خود را پای پیاده از منطقه سردشت ارومیه آغاز و امروز در هشتاد سومین روز سفر خود وارد سبزوار در ورودی استان خراسان رضوی شدند .
رضا شهر آّبادی افزود: این دو امدادگر براساس برنامه ریزی خود پیمایش مدار 36 درجه و 20 دقیقه ایران از غرب تا شرق به مقصد حرم منور امام رضا (ع) را آغاز کرده اند.
وی افزود: این دو امدادگر ایمان اسدی سرپرست و کارگردان و محمد محمد زاده مقدم تصویر بردار در پی ساخت فیلمی مستند با عنوان سفر با مدار عشق هستند .
ایمان اسدی امدادگر و از اعضای جوانان هلال احمر خراسان رضوی گفت :یکی از اهداف عمده این سفر گرامیداشت شهدای امدادگر ایران و حافظان محیط زیست و محیط بانان شهید می باشد و قرار است فیلمی برای این پیمایش تهیه شود .
وی با ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده قربانیان جنایت شیمیایی سردشت توسط رژیم بعث افزود: از اوایل تیرماه گذشته همزمان با سالروز بمباران شیمیایی سردشت این سفر آغاز شده است .
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.