اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 18 شهريور 1394 / کد مطلب: 10242 / نظرات: 0


اخبار ورزشی سبزوار


ازسری مسابقات لیگ برتر فوتبال در هفته سوم روز گذشته مورخ 94/6/15 دوبازی برگزار گردید که بازی اول در ساعت 14:30 تیم مهرافچنگ به مصاف تیم عظیم گسترشرق رفت که در نهایت تیم مهرافچنگ توانست 3 بر 1 حریف خودراشکست دهد.
بازی دوم ساعت 16:30 بین تیم بانک مهر و تیم نقره حداد برگزار گردید که گلی در این دیدار از خط دروازه ها رد نشد هردو به نتیجه 0 بر 0 رضایت دادند.
نتایج شب دوم مسابقات فوتسال کارکنان شهرستان سبزوار
از سری مسابقات جام ادارات در روز دوم بازی اول ساعت 16:30 تیم شهرداری به مصاف تیم دارایی رفت که تیم شهرداری توانست 5 بر 1 حریف خود راشکست دهد.
بازی دوم ساعت 17:30 بین تیم بهزیستی و تیم بیمه ایران برگزار شد که درنهایت تیم بیمه ایران توانست بانتیجه پرگل 7 بر 2 حریف خود راشکست دهد.
بازی سوم در ساعت 18:30 تیم آموزش و پرورش به مصاف تیم نظام مهندسی رفت که آموزش و پرورش توانست 2 بر 0 حریف خودراشکست دهد.

نتایج تیم اعزامی به مسابقات موتای شرق کشور
مسابقات قهرماني موي تاي شرق كشوردرروزجمعه 94.06.13 به ميزباني شهر نيشابور با حضور ١٢٠ ورزشكار در سالن تختي برگزار شد
با حضور ٨ تيم از شهرستانهاي استان خراسان رضوي و تيم هاي منتخب خراسان شمالي و جنوبي و سيستان و بلوچستان
نتایج مسابقات شهرستان سبزوار آقایان سید امیرحسین دولت آبادی. ابوالفضل صادقی دارینی. مقام های اول وصادق رامشینی دوم وسجاد علیزاده مقام سوم راتوانستند در این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند
داوران این دوره از مسابقات آقایان ابوالفضل وحدتی رئیس هیات جور ی ورضاوحدتی داور وسط ومهدی جمعه تندکی. مهدی افچنگی.حسین یوسفی.کمک داوران این دوره از مسابقات بودند


کسب مقام قهرمانی تیم طناب زنی ثامن الحجج (ع) سبزوار در مسابقات کشور
تیم طناب زنی ثامن الحجج (ع) سبزوار موفق شد به عنوان نماینده استان خراسان رضوی در ششمین جشنواره بازیهای بومی – محلی و مسابقات طناب زنی کشورمقام اول را کسب کند .
تیم طناب زنی ثامن الحجج (ع) سبزوار در مجموع تیمی با کسب 967 امتیاز توانست عنوان قهرمانی کشور را کسب کند .
در رقابتهای انفرادی نیز ورزشکاران ثامن الحجج (ع) سبزوار افتخارآفرینی کردند .
در ماده 30 ثانیه سرعت محمد حسین تنهایی دولت آبادی مقام اول را کسب کرد و مهدی عرب سوم شد .
در نمایش انفرادی مهدی عرب مقام اول را به خود اختصاص داد و در آزاد نمایشی تیمی نیز محمد اجنوردی ، مهدی عرب ، ناصر بهمدی ، محمد حسین تنهایی دولت آبادی مقام اول را کسب کردند .
تیم طناب زنی ثامن الحجج (ع) سبزوار شامل آقایان مهدی عرب ، محمد اجنوردی ، ناصر بهمدی ، محمد حسین تنهایی دولت آبادی ، متین کلاته و محمد مهدی نسب در این رقابتها حضور داشتند .
همچنین مربیگری تیم طناب زنی ثامن الحجج (ع) سبزوار را آقای جواد ثنایی مقدم و سرپرستی تیم را نیز آقای سید محسن جعفری برعهده داشتند .
ششمین جشنواره بازیهای بومی – محلی و مسابقات طناب زنی دانش آموزان کشور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر برگزار شد .

یازدهمین دوره لیگ برتر بانوان قرعه کشی شد
یازدهمین دوره لیگ بانوان با حضور 8 نماینده تیم های لیگ برتری بانوان ، فرامرز می ابادی دبیر کل فدراسیون هندبال و مسئولان کمیته مسابقات قرعه کشی شد .
یازدهمین دوره لیگ برتر بانوان در دو گروه و با حضور هشت تیم برنامه ریزی شد و تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار با تیمهای شهرداری کرمان ، تاسیسات دریایی و نفت و گاز گچساران در گروه الف مسابقات همگروه است .
همچنین در گروه ب مسابقات هم تیمهای شهرداری سنندج ،ذوب آهن ، شهید چمران لارستان وهدف پویان جوان قم حضور دارند .
رقابتهای فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان از جمعه سوم مهرماه آغاز می شود .
تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار که چهار سال متوالی قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد امسال نیز با آمادگی هر چه بیشتر خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ آغاز می کند تا برای پنجمین سال عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد .
در مجموع لیگ برتر هندبال بانوان با حضورتیم های قدرتمند هر سال نسبت به سال گذشته حضوری مقتدرتر را تجربه می کند و این نویدی است برای تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار که امسال نیز در فضایی رقابتی تر قهرمانی را با نتایجی درخشان به نام خود ثبت کند .
نتایج مسابقات لیگ فوتسال ادارات در روز سوم
مسابقات لیگ ادارات در روز سوم ادامه پیدا کرد در اولین بازی در ساعت 16:30 بین تیم دارایی به مصاف تیم نظام مهندسی رفت که تیم نظام مهندسی توانست بانتیجه 7 بر 2 از سد حریف خود بگذرد .
بازی دوم ساعت 17:30 تیم بانک ملی به مصاف تیم بهزیستی رفت که درنهایت تیم بانک ملی توانست 5 بر 2 تیم بهزیستی راشکست دهد.
بازی سوم که در ساعت 18:30 برگزار شد بین تیم های بیمه ایران و کانون وکلا که در پایان تیم کانون وکلا توانست با نتیجه 4 بر 1 بیمه ایران راشکست دهد.
نتایج مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال سبزوار در هفته سوم
به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان سبزوار ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال هفته سوم امروز مورخ 94/6/16 دو بازی برگزار شد که در بازی اول ساعت 14:30 تیم آرش به مصاف تیم شهرداری روداب رفت که در پایان تیم آرش توانست 3 بر 2 از سد شهرداری روداب بگذرد.
بازی دوم که در ساعت 16:30 برگزار گردید تیم البرز به مصاف تیم شاهین رفت که آخر بازی هفته سوم بود و درنهایت تیم البرز توانست 2 بر 1 از سد تیم شاهین بگذرد.







منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.