اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 17 شهريور 1394 / کد مطلب: 10236 / نظرات: 0


دولت تدبیر و امید به جاده ها و راههای روستایی توجه ویژه دارد


 معاون مدیر کل و رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: دولت تدبیر و امید به جاده ها و راههای روستایی توجه ویژه ای دارد.
 
حسن عابدی پور  اظهار کرد: طی سه ماه گذشته بسیاری از جاده های اصلی و راههای روستایی شهرستانهای سبزوار و داورزن مرمت و آسفالت شد.
وی افزود: در این ارتباط عملیات اجرایی روکش آسفالت و نوسازی 20 کیلومتر از جاده سبزوار به شهرستان جوین با هزینه حدود 51 میلیارد ریال به اتمام رسید.
وی گفت: همچنین عملیات اجرایی روکش آسفالت هفت کیلومتر از باند شمالی جاده نیشابور به سبزوار در حوزه استحفاظی این شهرستان با هزینه 21 میلیارد ریال انجام شد.
رییس راه و شهرسازی سبزوار افزود: عملیات اجرایی 15 کیلومتر ماسه آسفالتی راه قدیم سبزوار به کاشمر با هزینه حدود 11 میلیارد ریال پایان یافت.
وی ادامه داد: روکش آسفالت بیش از 16 کیلومتر از راههای روستاهای افچنگ و قز بخش مرکزی سبزوار نیز با هزینه 15 میلیارد ریال تکمیل شد.
وی اظهار کرد: با هزینه حدود 15 میلیارد ریال 800 متر ورودی روستای ریوند داورزن بازسازی و آسفالت شد و آسفالت حدود 11 کیلومتر راه روستایی کمیز شهرستان داورزن با هزینه حدود 20 میلیارد ریال به اتمام رسید.
رییس راه و شهر سازی سبزوار از مساعدت دولت یازدهم، مسوولان ذیربط و نمایندگان و فرمانداران شهرستان های سبزوار و داورزن برای پیگیری توسعه و مرمت راههای این شهرستان ها قدردانی کرد.
کل راههای بین شهری و روستایی حوزه استحفاظی اداره راه و شهرسازی سبزوار هزار و 753 کیلومتر می باشد که حدود 400 کیلومتر آن بین شهری است.
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.