اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 15 شهريور 1394 / کد مطلب: 10232 / نظرات: 0

معاون وزیر ارتباطات :


توسعه زیر ساختها با هدف اشتغالزایی اولویت وزارت ارتباطات است


توسعه زیر ساختها با هدف اشتغالزایی اولویت وزارت ارتباطات است  معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توسعه زیرساختها با هدف اشتغالزایی و خلق ثروت از اولویتهای کاری این وزارتخانه است.
 
مرتضی براری روز یکشنبه در جمع مسوولان سبزوار در فرمانداری این شهرستان توسعه شرکتهای دانش بنیان و اشتغال مستقیم، استفاده از زیر ساختها و افزایش رفاه و بهره برداری را از دیگر سیاستهای مهم وزارت ارتباطات برشمرد.
وی همچنین کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا، بهره وری بالا، کاهش هزینه ها و ترافیک را از دستاوردهای دولت الکترونیک ذکر و بیان کرد: اکنون بیشتر زیرساختها آماده است لذا در موضوع فناوری ارتباطات می بایست از اقتصاد مصرفی خارج شویم و به سمت توسعه و در آمد پایدار حرکت نمود.
وی افزود: پایداری شبکه، ظرفیت پهنای باند و نیروی انسانی متخصص را در اختیار داریم لذا جذب سرمایه داران جهت سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات و فناوری یک ضرورت است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: دولت تدبیر امید به توسعه خدمات الکترونیکی و گسترش خدمات دولت الکترونیک در روستاها و مناطق دور دست توجه خاص دارد.
وی گفت: هزینه خدمت در تلفن همراه نسبت به ارائه خدمت در بانکها و دستگاههای دولتی کاهش چشمگیری دارد لذا در پی توسعه 3G هستیم.
براری همچنین اظهارداشت: ایجاد مرکز شکل گیری و شتاب دهی فناوری ارتباطات و اطلاعات با اتصال دانش آموختگان دانشگاهی و شرکتهای دانش بنیان محقق می شود.
فرماندار ویژه سبزوار نیز در این نشست گفت: دولت یازدهم با توسعه خدمات و دسترسی آسان به اطلاعات و شبکه های اطلاعاتی نگاه ویژه و متفاوت به این حوزه دارد.
احمد برادران با اشاره به ظرفیت بالای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: سبک زندگی امروزی بگونه ای است که دسترسی آسان به این حوزه به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.