اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 شهريور 1394 / کد مطلب: 10193 / نظرات: 0


رییس سازمان غذا و داروی کشور :حفظ منزلت و جایگاه پزشکان از اهداف مهم طرح تحول نظام سلامت است



 معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و داروی کشور گفت: رضایت جامعه پزشکی و حفظ منزلت و جایگاه پزشکان از اهداف مهم طرح تحول نظام سلامت است.
 
دکتر رسول دیناروند روز جمعه در جمع اعضای سازمان نظام پزشکی سبزوار افزود: در طرح تحول نظام سلامت در صدد کاهش هزینه ها و ارائه خدمات ارزان تر به مردم هستیم.
وی بیان کرد: نوسازی و تجهیز بیمارستانها و ساخت مراکز بهداشت و درمان در مناطق محروم در جهت گسترش عدالت در حوزه درمان است.
معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و داروی کشور گفت: دولت تدبیر و امید با عملیاتی نمودن طرح تحول نظام سلامت، رضایت و نشاط را در بین مردم بوجود آورده است.
وی با بیان اینکه سهم عمده اجرای طرح تحول نظام سلامت از محل هدفمندی یارانه ها است از نمایندگان مجلس خواست با تخصیص اعتبارات لازم از ادامه این طرح حمایت نمایند.
معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار نیز در این مراسم گفت: کلید واژه دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان است.
احمد برادران افزود: دولت یازدهم نگاه خاصی به حوزه سلامت دارد بطوریکه حوزه سلامت از اولویت یازدهم به اولویت اول تبدیل شده است.
وی اظهار کرد: سبزوار از توان و ظرفیت خوبی در حوزه سلامت برخوردار است و با بیمارستان های مجهز و پزشکان حاذق از قطب های گردشگری شرق کشور می باشد.
وی از اجرای طرح تحول نظام سلامت ابراز خرسندی کرد و گفت: این طرح سبب رضایتمندی مردم شده است.
دکتر محمود فاضل رییس سازمان نظام پزشکی سبزوار هم با ارائه گزارشی در این مراسم گفت: این سازمان در این شهرستان دارای 800 عضو می باشد که 80 نفر آن داروساز هستند.
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه برای افتتاح چند پروژه عمرانی و بهداشتی به شهرستان سبزوار سفر کرده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.