اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 مرداد 1394 / کد مطلب: 10157 / نظرات: 0


انعقاد 25 تفاهم نامه همکاری بین ادارات با ستاد عتبات عالیات سبزوار


انعقاد 25 تفاهم نامه همکاری بین ادارات با ستاد عتبات عالیات سبزوار رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سبزوار گفت : 25 تفاهمنامه همکاری طی یک ماه گذشته بین ادارات و نهاد های انقلاب اسلامی و این ستاد منعقد شده است .   

علی اکبر دلبری اظهار کرد: تفاهمنامه های مزبور در خصوص ارائه راهکار و کمک برای تامین نیروهای متخصص ،مصالح ، جذب کمک های مالی نقدی و غیر نقدی و جمع آوری نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات بوده است .
وی برای جذب بیشتر کمک های های مردمی و خیرین این شهرستان افزود: چندین ستاد فرعی در بخش های تابعه و ادارات و تشکل های مختلف این شهرستان تشکیل شده است .
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سبزوار گفت: مردم این شهرستان طی دو ماه اخیر حدود 600 میلیون ریال وجه نقد و 120 گرم طلا برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند .
وی افزود: این کمکها برای بازسازی عتبات عالیات در کربلای معلی ،نجف اشرف ، کاظمین و سامراء هزینه می شود .
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سبزوار با اشاره به اقدامات انجام شده ،گفت: انتظار می رود عملکرد امسال این ستاد از نظر کمی و کیفی با رشد قابل ملاحظه ای همراه شود .
مردم شهرستان سبزوار پارسال بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال وجه نقد و 90 گرم طلا به ستاد بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند . 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.