اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 مرداد 1394 / کد مطلب: 10152 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار :


اصلاح فرهنگ ترافیکی تلاش همگان را می طلبد


اصلاح فرهنگ ترافیکی تلاش همگان را می طلبد  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت :اصلاح فرهنگ ترافیکی فرایند همگانی است و تلاش همگان را می طلبد .
 
احمد برادران روز سه شنبه در نشست شورای ترافیک سبزوار اظهار کرد : باید بیش از پیش در جهت اصلاح فرهنگ ترافیک تلاش کرد.
فرماندار سبزوار گفت : وضعیت ترافیکی سبزوار در بافت مرکزی این شهر از مشکلاتی است که برای رفع این معضل نیازمند کار فرهنگی است.
برادران افزود : ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین فراگیر شدن ارائه خدمات دولت الکترونیک خود کمک بزرگی در رفع مشکلات ترافیک و حمل می شود .
وی به نصب دوربین و سامانه کنترل هوشمند شهری اشاره و گفت : در این بخش در شهر سبزوار کارهای خوبی انجام شده است .
فرماندار سبزوار همچنین افزود: به رغم محدودیت ها در حوزه ارائه خدمات و تسهیل رفت و آمد اقدامات خوبی انجام شده و نهضت آسفالت ریزی در سطح معابر عمومی و جاده های این شهرستان انجام شده است .
وی ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی در بافت مرکزی شهر را از دیگر عوامل تشدید ترافیک سبزوار دانست و گفت :بایستی نگاه علمی و عالمانه ای در حل مشکل ترافیک و حمل و نقل این شهر داشته باشیم .
وی با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس ،گفت : در بحث سرویس مدارس بایستی فرهنگ حمل نقل عمومی را نهادینه کنیم .
وی کمبود پارگینگ را یکی دیگر از مشکلات حوزه حمل و نقل شهر سبزوار عنوان و افزود: احداث پارگینگ در بافت مرکزی این شهر ضروری است و شهرداری باید با خرید زمین در تحقق این هدف تلاش کند .
وی همچنین خطاب به مسوولان شهرداری سبزوار تاکید کرد: شهرداری باید در ساخت و سازها به موضوع تامین پارکینک توجه داشته و از ساخت و سازهای فاقد پروانه جلوگیری کند .
وی با اشاره به تکمیل پروژه بیمارستان حشمتیه سبزوار هم گفت : ساخت این بیمارستان مجهز افتخار بزرگی برای شهر بوده و باید مشکل پارکینگ این بیمارستان حل شود .
وی با بیان اینکه این شهرستان از موقعیت جغرافیایی و استراتژیک خوبی برخوردار است و سالانه میلیون ها مسافر و زائر از مسیر این شهرستان عبور می کنند ، گفت : مسوولان بایستی نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.