اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 مرداد 1394 / کد مطلب: 10146 / نظرات: 0

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار


آزادگان راویان ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند


آزادگان راویان ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: آزادگان به عنوان سفیران عزت، آزادگی و پایمردی راویان ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.
 احمد مهری  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن افزود: آزادگان تجربه های دفاع مقدس را در اختیار نسل جوان جامعه قرار می دهند و روایتگر صحنه هایی هستند که از نزدیک شاهد آن بوده اند.
وی بر بازگو کردن خاطرات آزادگان در جامعه به ویژه برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: باید بستری فراهم شود که خاطرات این عزیزان به ورطه فراموشی سپرده نشود.
وی اظهار کرد :آزادگان مشقت ها و مرارت های دوران اسارت در زندان های رژیم بعثی عراق را تحمل کردند ولی ذره ای از عزت، شرافت و ارزش ها کوتاه نیامدند.
وی ادامه داد: آزادگان با تحمل شکنجه ها در اردوگاه بعثیون عراق نه تنها مرعوب دشمنان نشدند بلکه دشمن را با گفتار و کردار خود بهت زده کرده و به اسارت کشیدند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار افزود: یکی از آزادگان سبزوار در دوران اسارت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و هشت نفر نیز به رحمت خدا رفتند.
وی با اشاره به فعالیت موسسه فرهنگی پیام آزادگان در سبزوار گفت: این موسسه از سال 92 در این شهرستان تاسیس شد و رسالت اصلی آن حفظ و سیادت از تفکرات و جایگاه آزادگان است.
وی ادامه داد: این موسسه به دور از هرگونه تنش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبات و برنامه های آزادگان را پیگیری می کند.
شهرستان سبزوار یکهزار شهید، بیش از سه هزار و 200 جانباز و 270 آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرده است. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.