اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 25 مرداد 1394 / کد مطلب: 10141 / نظرات: 0


تاکید مدیر کل راه و شهرسازی استان بر تعامل با مدیریت شهری سبزوار


تاکید مدیر کل راه و شهرسازی استان بر تعامل با مدیریت شهری سبزوار  مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بر تعامل با مدیریت شهری در موضوعات و چالش های پیش روی سبزوار و شهرهای اطراف این شهرستان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزوار، در نشستی که با حضور مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی استان، معاون استاندارو فرماندار ویژه سبزوار ، شهرداران، بخشداران و جمعی از مدیران سبزوار در محل فرمانداری برگزار شد، مطالبات و مشکلات پیش روی شهری و شهرداری سبزوار در حوزه راه و شهرسازی توسط احمد برادران فرماندار ویژه سبزوار مطرح شد .معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به وجود 140 پروژه عمرانی نیمه تمام در شهرستان، گفت: به پایان رساندن پروژه های نیمه تمام از مهمترین الویت های دولت تدبیر و امید می باشد.
احمد برادران با بیان اینکه هزینه پروژه های عمرانی بسیار بالا است، افزود: این هزینه ها باید مدیریت شود و در بسیاری از این پروژه ها امکان انتقال اعتبارات وجود دارد.
وی با اشاره به بحث واگذاری زمین برای آموزش های عالی در سطح شهرستان، اظهار داشت: بسیاری از موسسات دولتی و غیر دولی شهرستان در بحث آموزش های عالی مانند دانشگاه علوم قرآنی، دانشگاه فنی امام خمینی (ره)، دانشگاه فرهنگیان و... تقاضای زمین کرده اند که ارائه زمین به این موسسات در بالا بردن سطح علمی شهرستان نقش بسزایی دارد.
مشکلات تعریض و آسفالت جاده های روداب – سبزوار و ششتمد – سبزوار، واگذاری زمین های مسکن مهر روداب، مسکن مهر سبزوار، اراضی شهرک اندیشه، سیل بند شهرستان به طول 20 کیلومتر، واگذاری زمین به موسسات آموزش عالی، پل شهید الداغی و کمربند شرق سبزوار از دیگر موارد بود که در این جلسه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت در ادامه مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان خراسان رضوی بر تعامل در چارچوب قوانین، حل مشکلات موجود و تسریع در روند عمران شهری سبزوار و شهرهای اطراف این شهرستان تاکید کرد.
محمدرضا اخوان عبداللهیان در ادامه افزود: شهرستان سبزوار از یک شاخص عقب ماندگی ویژه خصوصا در راه های روستایی برخوردار است، بر جبران این عقب ماندگی با تلاش مضاعف و همکاری های دو جانبه بین اداره کل راه و شهرسازی و مدیریت شهری سبزوار تاکید کرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.