اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 مرداد 1394 / کد مطلب: 10132 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب:


خبرنگاران روحیه پاسخگویی مسوولان را تقویت می کنند


خبرنگاران روحیه پاسخگویی مسوولان را تقویت می کنند  امام جمعه خوشاب گفت: خبرنگاران با پیگیری مطالبات مردم روحیه پاسخگویی در مسوولان را تقویت می کنند.
 
حجت الاسلام حیدر علی یوسف زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: خبرنگاران چشم و گوش جامعه هستند که حقایق موجود را به سمع و نظر مسوولان می رسانند.
وی اظهار کرد: خبرنگاران با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خویش به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان به ایفای نقش پرداخته و یاری رسان مدیران و مسوولان و خادمان مردم برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم می باشند.
امام جمعه خوشاب با اشاره به سختی و مشقات کار خبرنگاران افزود: حساسیت و اهمیت کار خبر، رسالت سنگینی را بر دوش قشر زحمتکش خبرنگار نهاده است.
حجت الاسلام یوسف زاده اظهار کرد: اطلاع رسانی درست در جهت اهداف و ارزشهای نظام و انقلاب مهمترین رسالت خبرنگاران است.
وی با بیان اینکه هدف رسانه باید ایجاد وحدت و امید بخشی در بین مردم گفت: در دنیای امروز اطلاعات و رسانه می تواند جایگاه یک حکومت را متزلزل کرده و یا به آن اقتدار ببخشد.
وی ادامه داد: امروز بیشترین هجمه های دشمن به سوی انقلاب، هجمه معنوی و ارزشی است لذا هیچ سلاحی توانمندتر و قدرتمندتر از سلاح قلم و قدرت رسانه در مقابله با این هجمه نیست.
وی استقلال، تعهد، بصیرت، روشنگری، بیان حقایق، انتقاد منصفانه و سازنده، در نظر گرفتن مصلحت جامعه و نظام را از جمله ویژگی های خبرنگاران عنوان کرد و افزود: این فرهیختگان باید با درنظر گرفتن ارزشهای فرهنگ غنی اسلامی، رسالت خویش را به نحو مطلوب انجام دهند.
امام جمعه خوشاب از مسوولان نیز خواست توجه بیشتری به این فشر پیشتاز جامعه داشته و خواست ها و دغدغه های خبرنگاران را مد نظر داشته باشند.
سلطان آباد مرکز شهرستان 38 هزار نفری خوشاب در 197 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.