اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 مرداد 1394 / کد مطلب: 10127 / نظرات: 0

فرمانده پلیس راه سبزوار


ترافیک در جاده شاهرود- سبزوار- نیشابور نیمه سنگین است


ترافیک در جاده شاهرود- سبزوار- نیشابور نیمه سنگین است  فرمانده پلیس راه سبزوار گفت: ترافیک در مسیرهای شمالی و جنوبی جاده شاهرود - سبزوار- نیشابور به سمت مشهد و بالعکس نیمه سنگین است.
 
سرهنگ علی فتحی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تعطیلات اخیر در میانه تابستان سبب افزایش شمار مسافران و زائران بارگاه منور ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) در این مسیر اصلی واقع در شرق کشور شده است.
وی همچنین گفت: حدود 60 درصد تصادفات در جاده های حوزه استحفاظی پلیس راه سبزوار مربوط به واژگونی خودرو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان است لذا به رانندگان توصیه اکید می شود در زمان خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.
فرمانده پلیس راه سبزوار با اشاره به مسیر کویری و طولانی جاده شاهرود - سبزوار، از رانندگان خواست پیش از رانندگی استراحت کافی داشته باشند و بعد از هر دو ساعت رانندگی نیز حداقل 20 دقیقه در محل مناسب توقف و استراحت کنند.
وی همچنین بر رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از انحراف ناگهانی، رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی، پرهیز از سبقت غیرمجاز، بستن کمربند ایمنی، خودداری از استفاده تلفن همراه حین رانندگی تاکید کرد.
سرهنگ فتحی درخصوص راهکار برای کاهش واژگونی خودروها در جاده شاهرود - سبزوار نیز گفت: افزایش مراکز و مجتمع های رفاهی خدماتی و استراحتگاه های بین راهی در این مسیر ضروری است.
وی افزود: علاوه بر پاسگاه ثابت، ایستگاه های سیار پلیس راه در این مسیر فعال بوده و همچنین توسط دوربین های نظارتی و سنجش، میانگین سرعت خودروها در جاده محاسبه و کنترل می شود.
مسیر 260 کیلومتری شاهرود - سبزوار به سمت مشهد از پر رفت و آمدترین جاده های کشور است.
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد واقع است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.