اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 مرداد 1394 / کد مطلب: 10114 / نظرات: 0


کاهش ۲۷درصدی جرائم در سبزوار


فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کاهش 27 درصدی جرائم در شهرستان خبر داد

محمد هاشمی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات پلیس در مدت زمان تصدی فرماندهی اظهار داشت: خوشبختانه طبق آمار ها ضریب امنیتی شهرستان سبزوار ۲۷ درصد رشد داشته که این امر نشان از کاهش جرائم در این زمان می باشد.

 وی با بیان اینکه در کلانشهر ها و مراکز استان این کاهش جرائم از یک درصد تجاوز نمی کند این رقم را موفقیتی بزرگ برای پلیس سبزوار دانست و بیان داشت: این موفقیت نشان از تلاش مجدانه و پیگیرانه نیروی انتظامی در سبزوار است.

 هاشمی با اشاره به برخی از شایعات در مورد جرائم و اتفاقات اخیر در شهر تصریح کرد: در جریان ماجرای قتل کودک ۶ساله در سبزوار افسران و نیروهای پلیس به صورت شبانه روزی تمام عملیات مورد انتظار را انجام داده و طی ۷روز قاتل را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

 فرمانده انتظامی سبزوار همچنین با بیا ن اینکه نگاه دین به رسانه از صدر اسلام و درغزوات پیامبر امری مهم بوده است تاکید کرد: پیامبر اسلام با استفاده ازانتشار برخی از اخبار روحیه دشمن را متزلزل کرده و پیروزی را به دست آورده اند.

 وی همچنین رسانه ها را مهم ترین عامل در جلوگیری از بروز شایغات نادرست در مورد برخی از جرائم عنوان کرد خاطر نشان کرد: پلیس نسبت به کوچکترین اخبار حساسیت داشته و در صدد ایجاد فضای روانی و اجتماعی سالم در سبزوار است.بصیر

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.