اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 مرداد 1394 / کد مطلب: 10107 / نظرات: 0

فرماندار جوین :


خبرنگاران نقش موثر در تنویر افکار عمومی دارند


خبرنگاران نقش موثر در تنویر افکار عمومی دارند  فرماندار جوین گفت: خبرنگاران در اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات مردم گام های استوار برداشته و نقش موثر در تنویر افکار عمومی دارند.
 
ابراهیم جدی کار  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: 17 مرداد و روز خبرنگار یادآور اراده بزرگ مردان و زنانی است که پرچم مقدس اطلاع رسانی را بر دوش گرفته اند.
وی نقش تاثیرگذار خبرنگاران را در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس یادآور شد و گفت: بخش عمده ای از این پیروزی ها مرهون تلاش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی است.
وی با اشاره به جایگاه والای خبرنگاران اظهار کرد: تعهد، پاکی قلم و پاکی نظر بویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اهمیت این حرفه افزوده است.
وی ادامه داد: خبرنگاران در نظام جمهوری اسلامی علاوه بر وظایف و رسالت های ذاتی پاسدار ارزشهای اسلامی و انقلابی نیز هستند.
وی امانتداری را مهمترین ویژگی یک خبرنگار دانست و افزود: خبرنگار از یک طرف امین مردم و منتقل کننده خواسته ها و نیازهای آنان به مسوولان و از سوی دیگر امین مسوولان و انتقال دهنده خدمات، تصمیمات و سیاست های دولتمردان به مردم می باشند.
فرماندار جوین گفت: خبرنگاران نماینده مردم هستند و با کسب اعتماد مردم با صداقت و درستی مسائل و مطالبات آنان را پیگیری می کنند.
جدی کار افزود : دانش و تعهد اصلی ترین سرمایه خبرنگاران در ایفای رسالتشان درخدمت به مردم است چرا که تحقق جامعه پویا به مدد روشنگری و اطلاع رسانی اصحاب رسانه صورت می پذیرد.
وی همچنین از تلاشهای دست اندرکاران دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار در امر اطلاع رسانی قدردانی کرد.
شهرستان جوین با مرکزیت شهر نقاب و 50 هزار نفر جمعیت در 320 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.