اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 13 مرداد 1394 / کد مطلب: 10106 / نظرات: 0


اجرای طرح استعدایابی دو و میدانی در سبزوار


سرپرست هیات دوومیدانی اظهار داشت: از برگزاری طرح استعدادیابی دو و میدانی در سبزوار برای نخستین بار در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهید مظهری سبزوار خبرداد.
بقایی افزود: این طرح با همت هیات دوومیدانی استان بصورت مرحله به مرحله این طرح، تعدادی از دو و میدانی کاران مستعد در رده‌های سنی 78-79-80-81 و همچنین در این طرح پیکر سنجی دومیدانی کاران نیز توسط کارشناس انجام می شود.
رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان گفت: جایگاه دو و میدانی سبزوار در سطح کشوری، در بخش بانوان و در رشته‌های 4*100متر 3000 -200-100 متر در رده سنی نوجوانان دارای مقام کشوری هستند.
بقایی گفت: در سال ۹۳، حدود 190 ورزشکار سازمان یافته در رشته دو و میدانی در سبزوار ثبت شده‌اند که در تلاش هستیم با اجرای برنامه‌های همگانی و استعدادیابی این آمار را تا مرز افزایش ۲ برابر پیش ببریم.


حضور دو تیم کبدی سبزوار در مسابقات قهرمانی لیگ ساحلی کشور
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزواراز حضور دو تیم کبدی ساحلی این شهرستان در مسابقات لیگ قهرمانی باشگاهها و دستجات آزاد کشور خبر داد.
نصراله زاده افزود: این مسابقات از تاریخ 94/5/14 لغایت 94/5/16 در استان خراسان شمالی شهرستان بجنورد برگزار میگردد.
وی همچنین در ادامه افزود:اعزام این دو تیم در 15 سال اخیردر استان بی نظیر بوده است
ایشان تصریح کرد : تمرینات این دو تیم در محل زمین اختصاصی ساحلی این شهرستان در ضلع شرقی استادیوم شهید مظهری در حال برگزاری می باشد.
گفتنی است هیات کبدی شهرستان سبزوار در این مدت فعالیت بسیار خوبی داشته و توانسته موفقیت های در سطح استان بدست آورد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.