اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 12 مرداد 1394 / کد مطلب: 10098 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب:


انتقال فرهنگ اصیل اسلامی از رسالتهای مهم خبرنگاران است


انتقال فرهنگ اصیل اسلامی از رسالتهای مهم خبرنگاران است  فرماندار خوشاب گفت: اطلاع رسانی دقیق، شفاف و انتقال فرهنگ اصیل اسلامی از رسالتهای مهم خبرنگاران است.
 
حسین ابراهیمی کردیانی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: جایگاه و منزلت خبرنگاران بر کسی پوشیده نیست.
وی خبرنگار را زبان گویا، چشم بینا و گوش شنوای جامعه دانست و اظهار کرد: رسالت اصحاب رسانه انتقال دیدگاه ها، برنامه ها و خط مشی های دولت به مردم و دیدگاه های مردم به دولت است.
فرماندار خوشاب گفت: خبرنگاران با اطلاع رسانی به موقع و انعکاس مشکلات جامعه زمینه رفع سریعتر موانع را توسط مسوولان فراهم می کنند.
وی نقش و رسالت مهم رسانه ها در دنیای امروز و شرایط کنونی را انکارناپذیر خواند و بیان کرد: رسانه ها در دنیای امروز وظیفه ای خطیر ، مهم و تعیین کننده بر عهده دارند.
وی نقش تاثیرگذار خبرنگاران را در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب و نیز طی هشت سال دفاع مقدس یادآور شد و گفت : اصحاب رسانه با نوع نگاه خود به رخدادها هدایت مخاطبان را عهده دار هستند.
ابراهیمی کردیانی با اشاره به ارزش و جایگاه والای خبرنگاران اظهار کرد: مسوولیت خطیری بر دوش خبرنگاران است، مسوولیتی که خداوند در قرآن به آن سوگند یاد کرده است.
وی تعهد، بصیرت، مناعت طبع، انتقاد منصفانه و بیان حقایق را از ویژگی های خبرنگاران در تحقق رسالت خبرنگاری برشمرد.
وی افزود: رسالت خطیر خبرنگاران انعکاس صحیح اخبار و به دور از سیاه نمایی ها است.
فرماندار خوشاب همچنین از فعالیت دفتر ایرنا در سبزوار قدردانی کرد و گفت: این رسانه تاثیر گذار توانسته است به رسالت خود عمل کرده و اخبار و گزارش های این شهرستان را به موقع منعکس کند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.