اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 مرداد 1394 / کد مطلب: 10083 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


همه کشورها به توانمندی فناوری هسته ای ایران پاسخ مثبت دادند


همه کشورها به توانمندی فناوری هسته ای ایران پاسخ مثبت دادند  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار توافق هسته ای را تحقق مطالبه عمومی و مردمی عنوان و گفت : با جمع بندی مذاکرات ،همه کشورها به توانمندی فناوری هسته ای ایران پاسخ مثبت دادند .
 
احمد برادران چهارشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار افزود : در روند مذاکرات هسته ای حقانیت و مظلومیت ایران اسلامی بر همه دنیا اثبات شد .

وی اظهار داشت : منویات مقام معظم رهبری ، شجاعت ، تدبیر و اقتدار رییس جمهوری و کارآمدی تیم مذاکره کننده موجب شد نظام به چنین توفیقی دست یابد .

فرماندار ویژه سبزوار همچنین به اعتبارات تملک دارایی استانی این شهرستان اشاره کرد و گفت : امسال 110میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک داراییهای استانی برای سبزوار در نظر گرفته شد .

برادران افزود : این اعتبارات در 15 فصل و 50 برنامه برای 140 پروژه عمرانی نیمه تمام سبزوار هزینه می شود .

نماینده عالی دولت در سبزوار با بیان اینکه 80 درصد اعتبارات متمرکز در وزارتخانه ها است از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست پیگیر اعتبارات مربوط به دستگاه ها ی مربوطه باشند .

وی همچنین رویکرد دولت یازدهم را اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام ذکر کرد و گفت : قرار است پروژه های زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی با شرایطی به بخش خصوصی برون سپاری شود .

وی با اظهار اینکه سال گذشته رقم تخصیص اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 برای سبزوار 72.5 درصد بود ابراز امیدواری کرد با همکاری مسوولان برای امسال رقم تخصیص بالاتری داشته باشیم .

فرماندار سبزوار همچنین بر تکریم ارباب رجوع و توجه به مطالبات مردمی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت : در صورت عدم پاسخ قانونی نسبت به خواسته مردم بایستی این پاسخ به نحوی مطلوب و با برخورد مناسب داده شود .

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن هفته دولت ، این هفته را فرصت مغتنمی برای بیان عملکرد دولت و رصد عملکرد مسوولان از سوی خودشان با توجه به امکانات و منابع موجود عنوان کرد و گفت: دستگاه های اجرایی بایستی هماهنگی لازم را در این راستا داشته باشند .

وی همچنین با تاکید بر مدیریت منابع آبی ،تشکیل 16 جلسه مدیریت منابع آبی در دولت یازدهم را نشان از اهمیت این موضوع برای دولت عنوان کرد .

وی با بیان اینکه 90 درصد آب در بخش کشاورزی با راندمان پایین و اشتغال 20 درصدی به مصرف می رسد ، افزود: بایستی به عنوان یک حرکت جهادی نصب کنتورهای هوشمند و رعایت الگوی کشت را مدنظر داشته باشیم .

امام جمعه سبزوار نیز با تاکید بر وحدت دولت و ملت گفت : همه وظیفه داریم نظام و دولت را در اجرای برنامه ها کمک کنیم .

حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی افزود : با وحدت و همدلی می توانیم بر همه مشکلات فائق آییم .

وی اظهار داشت : اسلام با سیاست مخالف نیست بلکه با سیاسی کاری مخالف است و سیاسی کاری به ارکان نظام اسلامی ضرر وارد می کند .

وی همچنین با تاکید بر حمایت بیشتر از مستضعفین ، نیازمندان و مددجویان بهزیستی گفت : بایستی زمینه مشارکت بیشتر جهت توانمندسازی این افراد را فراهم کنیم .

امام جمعه سبزوار با تاکید بر صرفه جویی و مدیریت منابع آبی گفت : منابع آبی خوبی همچون قنوات داریم که بایستی به طور مناسبی از آنها مصرف شود .

سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع شده است .ایرنا






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.