اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 تير 1394 / کد مطلب: 10068 / نظرات: 0


گردهمایی کنکوری های دانشگاه پیام نور سبزوار


گردهمایی بزرگ کنکوری های 94 جهت معرفی توانمندیها و ویزگی های تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز سبزوار در تاریخ چهارشنبه 24/4/1394 برگزار گردید در این مراسم که از طریق ارسال پیامک به خانواده دانش آموزان کنکوری و نصب بنر در سطح شهر انجام گرفت حدود 500 نفر دانش آموز به همراه خانواده شرکت داشتند. این جلسه با حضور مدیران گروه های آموزشی ، همکاران هیأت علمی ، مدیران و کارکنان برگزار گردید.
در ابتدای مراسم آقای دکتر ابوالقاسم امیراحمدی سرپرست دانشگاه ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین به معرفی دانشگاه به لحاظ امکانات و توانمندیها پرداخت وبه چند ویژگی شاخص تحصیل در دانشگاه پیام نور از جمله : سطح علمی بالای فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاههای دیگر، رعایت سرفصل ها با عنایت به معرفی منابع درسی و کتاب به جای جزوه، درصد قبولی بالا در مقطع تحصیلات تکمیلی، اعتبار مدرک، شهریه کمتر نسبت به سایر دانشگاهها و سقف بالای سنوات تحصیلی اشاره نمودند. ایشان تحصیل دانشجو در کنار خانواده را به عنوان یکی از مزیتهای مهم برشمردند.
در ادامه آقای حسن محرابی معاونت آموزش و پرورش شهرستان سبزوار ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین دانشگاه جهت برگزاری این گردهمایی مهم در زمینه انتخاب رشته مطالبی را عنوان نمودند.سپس مشاورین انتخاب رشته به راهنمایی دانش آموزان پرداختند.
آقای دکتر پرهیزگار مدیر مؤسسه آموزشی قلم چی و مشاور انتخاب رشته با اشاره به خالی بودن اجرای چنین مراسمی در شهرستان سبزوار بعد از 20 سال در موضوع انتخاب رشته از ریاست مرکز سبزوار و مجموعه همکاران تقدیر و تشکر نمودند و نکات مهم و زمان انتخاب رشته را برای شرکت کنندگان یادآور شدند . ایشان ضمن تشویق و ترغیب دانش آموزان به تحصیل در دانشگاه پیام نور سبزوار به موارد مهمی اشاره نمودند از جمله: رشته مهندسی کامپیوتر و حسابداری پیام نور سبزوار از فیزیک هسته ای دانشگاه حکیم در سال گذشته از استقبال عمومی بیشتری برخوردار بوده است، 95 درصد فارغ التحصیلان پیام نور یا شاغل هستند یا در دوره کارشناسی ارشد ادامه تحصیل می دهند، در سال گذشته دانشگاه پیام نور 20 هزار نفر قبولی کارشناسی ارشد داشته است. دانشگاه پیام نور فرهنگ بومی سازی را در کشور انجام داده است، طبق بررسی های بعمل آمده اعتماد به نفس فارغ التحصیلان پیام نور در اداره زندگی بعد از فارغ التحصیلی بیشتر است، ایشان در پایان به دانش آموزان تأکید نمودند بر اساس ارزشیابی آماری دانشگاه پیام نور با رتبه هشتم جزو 10 دانشگاه برتر مؤسسات آموزش عالی کشور شناخته شده است. در ادامه آقای دکتر حسن رامشینی عضو هیأت علمی مرکز سبزوار به امتیازات تحصیل در دانشگاه پیام نور سبزوار از جمله آزمایشگاههای مجهز، اساتید مجرب و ارتباط اساتید با سایر دانشگاهها پرداختند. در انتهای برنامه میزگرد پرسش و پاسخ توسط آقایان دکتر پرهیزگار و آقای عسکری جهت پاسخگویی به سؤالات شفاهی و کتبی دانش آموزان برگزار گردید.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.