اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 22 تير 1394 / کد مطلب: 10065 / نظرات: 0


سال تحصیلی جدید سال گفتمان غالب آموزش ابتدایی خواهد بود.


معاون آموزش ابتدایی اداره کل اموزش و پرروش خراسان رضوی سال تحصیلی جدید را سال گفتمان غالب آموزش ابتدایی عنوان کرد .
حقیقی در جمع مدیران و ومعلمان ابتدایی و در مراسم تجلیل از طرح های حوزه ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار با تاکید بر این موضوع ادامه داد: متاسفانه در بین نهاد های دولتی ، آموزش و پرورش و در نهاد آموزش و پرورش، حوزه ابتدایی توجه جدی و لازم صورت نمی گیرد .
این مسئول به برگزاری همایش بین المللی که هر 15 سال در کشوری برگزار می شود تاکید کرد : در همایش اخیر این کنفرانس بین المللی عنوان شد دنیا نابود خواهد شد اگر به آموزش ابتدایی توجه نشود.
وی در ادامه مقطع ابتدایی را مظهر بروز استعدادها و شکوفایی آن عنوان کرد و تصریح کرد: کار معلمان ابتدایی پیدا کردن استعدادها و کاوش و کاویدن مغز های دانش آموزان است .
معاون آموزش ابتدایی اداره کل اموزش و پرروش خراسان رضوی تشکیل دفتر فکر و مطالعه حوزه ابتدایی را در مراکز قطب ها را خاطر شد و ادامه داد: معلمان می توانند طرح های ناب و نوآورانه خود را در این دفاتر اعلام تا آن را در همه استان استفاده نماییم.
وی در عین حال طرح های در حال اجرا در مقطع ابتدایی را زیاد اعلام کرد و گفت: خوشبختانه 8 طرح از 26 طرح در حال اجرا در مقطع ابتدایی کم شده تا افزایش کیفیت لازم بر طرح ها صورت گیرد.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز در این جلسه در سخنانی اهمیت و ضرورت جایگاه آموزش ابتدایی را برشمرد و در عین حال گفت: متاسفانه در سیستم اداری آموزش و پرورش هم کمتر به این جایگاه توجه می شود.
دکتر مرتضی بینش کوچک انگاری به آموزش و پرورش را یک آفت عنوان کرد و گفت: با این نگاه آینده ای مبهم در انتظار آینده سازان کشور خواهد بود.
وی ادامه داد: بهترین چیزی که می تواند رشد شناختی و عاطفی اجتماع را به همراه داشته باشد توجه به آموزش ابتدایی و بزرگ انگاشتن آن خواهد بود.
در ادامه این مراسم نیز از معلمان و مدیران مدارس مجری طرح های آموزش وابتدایی و همچنین اجرای طرح های نوآورانه در مدیریت آموزش و ابتدایی تقدیر شد.
همچنین در مراسمی دیگر از دانش آموزان که مجری طرح های آموزش ابتدایی بودند نیز تقدیر شد


نتایج مرحله اول نقل و انتقالات اعلام شد.
مرحله اول نتایج نقل و انتقالات درون استانی اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار انتقال 43 نفر از معلمان از 7 شهرستان و ناحیه به سبزوار اعلام شد.
براین اساس از منطقه تبادکان یک نفر ، جغتای 2نفر ، جوین 15 نفر، خوشاب 14 نفر ،داورزن 4 نفر ، ششتمد ، 6 نفر، و ناحیه 3 مشهد یک نفر به سبزوار منتقل شده اند.
این خبر می افزاید : براساس این نقل و انقالات 6 نفر از نیروهای انتقالی به سبزوار انتقال موقت هستند.
این تعداد افراد انتقالی در شته های گرافیک ، آموزگاری ، استثنایی ، علوم اجتماعی ، عربی ، ادبیات فارسی ، بهداشت ، کامپیوتر و علوم تجربی انجام شده است .
همچنین مرحله دوم نقل و انتقالات و اعتراضات و خارج ازاستان تا پایان اواسط ماه آینده اعلام خواهد شد.
شایان ذکر است نتایج نقل و انتقالات استان در سایت http://enteghal.razaviedu.ir/ اعلام شده است





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.