اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 19 تير 1394 / کد مطلب: 10060 / نظرات: 0

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:


اعضای تیم مذاکره متدین و امین هستند


اعضای تیم مذاکره متدین و امین هستند سبزوار - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای تیم هسته ای کشورمان افرادی متدین، امین، شجاع و غیور هستند.
 
محمدرضا محسنی ثانی روز جمعه در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در سبزوار افزود: تیم مذاکره کننده کشورمان با حمایت مقام معظم رهبری و پشتوانه ملت با رعایت اصول و خط قرمزها با غیرت در برابر قدرتهای جهان ایستادگی کرده و آنها را به چالش کشانده اند.

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند روند مذاکرات طولانی شده اما جایگاه برتری در صدر اخبار رسانه ای جهان یافته که خود مبین قدرت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مذاکره امروز تیم هسته ای ما در راستای دستاورد و رهاوردهای دانشمندان کشورمان در زمینه های مختلف علم و دانش است که به مصاف ابرقدرتهای دنیا رفته است.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این غرب بود که باب مذاکرات را گشود و نتیجه مذاکرات هر چه باشد جمهوری اسلامی ایران پیروز میدان است .

وی با اشاره به شعار نیز گفت: می بایست هر چه بیشتر برای تحقق شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی تلاش و همدلی و همزبانی را بین همه قوا و مردم نهادینه کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: پیام جهانی روز قدس این است که دیگر مسلمانان زیر بار ظلم نمی روند .

محسنی ثانی افزود: روز جهانی قدس ظلم ستیزی و استکبارستیزی را در سراسر ملت اسلام بوجود آورده است .

وی ادامه داد: روز قدس تبدیل به مکتب و جریانی شده که به عنوان خونی در پیکره جهان اسلام و مستضعفان به جریان افتاده است.

این نماینده مجلس گفت: روز قدس از روزهای یوم الله است که همبستگی همپیمانی ملتهای مسلمان جهان در قامت سیل خروشان، سد محکم استکبار را فروریخته است.

وی افزود: امروز صهیونیستها در هم پیمانی با آل سعود و وهابیت در غزه و یمن جنایت می کنند و زنان و کودکان بیگناه را به خاک و خون می کشاند و زیر ساختهای کشور آنها را ویران می کنند.

محسنی ثانی گفت: روز قدس نه تنها حمایت از مظلومان فلسطینی و محکومیت صهیونیستها است بلکه امنیت کشور و نظام اسلامی را تضمین می کند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.