اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 15 تير 1394 / کد مطلب: 10051 / نظرات: 0


دمای هوای خراسان رضوی شش درجه کاهش یافت


دمای هوای خراسان رضوی شش درجه کاهش یافت  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از کاهش پنج تا شش درجه ای دمای هوا در نواحی مختلف این استان نسبت به روزهای گذشته خبر داد.
 
مرتضی اثمری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند کاهش تدریجی دمای هوا در خراسان رضوی که بیشتر در نواحی شمالی این استان رخ داده است از روز گذشته آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: حداکثر دمای هوای مشهد در طول روزهای شنبه تا دوشنبه هفته جاری از 41 درجه سلسیوس به 35 درجه سلسیوس کاهش یافته است.

وی گرمترین شهر خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته را بردسکن با 41 درجه سلسیوس عنوان کرد و افزود: در این مدت فریمان با 18 درجه سلسیوس سردترین شهر استان گزارش شده است.

اثمری از ادامه وزش باد نسبتا شدید در مناطق مختلف خراسان رضوی بویژه در نواحی جنوبی این استان خبر داد و گفت: شهرستان خواف با 76 کیلومتر در ساعت، بیشترین وزش باد را در طول 24 ساعت گذشته داشته است.

مناطق مختلف خراسان رضوی طی هفته گذشته روزهای گرمی را سپری کرد بطوریکه در این مدت دمای هوا در مشهد به 41 درجه سلسیوس و در برخی مناطق استان به بالاتر از 45 درجه سلسیوس رسید.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.