اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 تير 1394 / کد مطلب: 10049 / نظرات: 0

میردشتی :


شرکت در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف ملی است


شرکت در راهپیمایی روز  قدس یک تکلیف ملی است  معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت : در این برهه از زمان حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یک وظیفه و تکلیف ملی است .   
حسین میر دشتی  در نشست هماهنگی مراسم روز جهانی قدس در سبزوار اظهار کرد: مردم مومن و روزه دار این شهرستان همانند سالهای گذشته برای حمایت از ملت مسلمان و مظلوم فلسطین احساس تکلیف کرده و در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور گسترده خواهند داشت .
وی با اشاره به نامگذاری روز جهانی قدس توسط امام راحل، افزود: این روز یادگاری از بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی در جهت بیداری و افزایش بصیرت مسلمانان جهان در مقابل مستکبران است .
وی ادامه داد: مردم مسلمان ایران اسلامی در روز جمعه یک بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را محکوم کرده و انزجار خود از دشمن را به نمایش خواهند گذاشت.
میر دشتی افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس به منزله اعلام بیداری و نیز وحدت ملت های مسلمان در مقابل جنایات و ظلم های علیه بشریت است .
معاون فرماندار سبزوار افزود: شرکت گسترده مردم در این راهپیمایی، اعلام وفاداری نسبت به آرمان های امام راحل، معمار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است .
وی ادامه داد: تمامی ادارات و دستگاه های متولی باید مقدمات و شرایط مناسب مراسم راهپیمایی روز قدس را فراهم کنند تا این همایش ملی به صورت با شکوه و گسترده در این شهرستان برگزار شود .
وی با دعوت از اقشار مختلف مردم ولایتمدار دیار سربداران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، مسیر راهپیمایی سبزوار را از میدان کارگر به طرف جایگاه نماز جمعه این شهرستان اعلام کرد.
وی افزود: مردم مومن و انقلابی سبزوار روز جمعه از میدان کارگر در مسیر خیابان شهدا ، میدان امام حسین (ع) به طرف جایگاه نماز جمعه این راهپیمایی خواهند کرد . 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.