اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 تير 1394 / کد مطلب: 10048 / نظرات: 0


19 زندانی جرایم غیر عمد چشم انتظار کمک خیرین


19 زندانی جرایم غیر عمد چشم انتظار کمک خیرین  رییس اداره زندان و اقدامات تامینی و تربیتی سبزوار گفت: 19 زندانی جرایم غیر عمد در این شهرستان چشم انتظار کمک خیرین در جشن گلریزان امسال هستند.
 
علی اکبر خرمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این زندانیان در مجموع به پرداخت 19میلیارد و 775 میلیون ریال محکوم شده اند که با کمک خیرین می توانند به آغوش گرم خانواده بازگردند.

وی ادامه داد: هفت نفر از زندانیان مزبور به دلیل تصادف، سه نفر به دلیل جرایم مالی و 9 نفر نیز به خاطر نپرداختن مهریه و نفقه در زندان به سر می برند.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان برای سومین سال متوالی در شهرستان سبزوار گفت: امسال سه جشن گلریزان در گود زورخانه، جمع خیرین و عموم مردم این شهر برگزار می شود.

وی افزود: اولین جشن گلریزان امسال همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت امام حسن مجتبی (ع) در زورخانه ذوالفقار سبزوار برگزار شد.

وی با اشاره به جمع آوری 47 میلیون ریال در این جشن گفت: جشن گلریزان در جمع خیرین و عموم مردم در بوستان سلامت نیز روزهای 26 و 27 ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی خواستار ترویج فرهنگ کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در این شهرستان شد و گفت: سال گذشته در جشن گلریزان 31 نفر بدهکار مالی با محکومیت 33 میلیارد و هشت میلیون و 293 هزار ریال با کمک مردم، گذشت شاکیان و کمک های ستاد دیه آزاد شدند.

خرمی اظهار کرد: در کنار تلاش های ستاد دیه، گذشت شاکیان و کمک های خیرین می تواند به بازگشت این محکومان به آغوش خانواده کمک کند.

وی ادامه داد: پارسال برای آزادی 31 زندانی جرایم غیر عمد سبزوار شاکیان آنها 20 میلیارد ریال گذشت کردند که تاثیر بسیار در آزادی این افراد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه های اجرایی سبزوار و مردم نیکوکار این شهرستان بتوان جشن گلریزان را هرسال باشکوهتر از سال گذشته برگزار کرد.

سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.